Edycja istniejącej bazy danych MSSQL

Bazy danych stosowane są do optymalnego przechowywania danych, które wymagane jest do poprawnego funkcjonowania dynamicznej strony WWW (np. CMS)

SPIS TREŚCI

WAŻNE! W ramach serwerów w home.pl nie ma już możliwości tworzenia nowych baz danych MSSQL.

Edycja istniejącej bazy MSSQL w Panelu klienta home.pl

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl
  2. Kliknij opcję menu Usługi WWW, która znajduję się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij w nazwę hostingu, na którym chcesz edytować bazę MSSQL.
  4. W sekcji Bazy danych kliknij Wszystko, aby sprawdzić aktualnie utworzone bazy, edytować je. 
  5. Baza danych pojawi się na liście.
  6. Kliknij nazwę bazy danych, aby przejść do jej edycji, np. zmiany nazwy lub hasła. Kliknij przycisk Panel przy wybranej bazie danych, aby przejść do panelu zarządzania jej zawartością.

Podczas edycji bazy danych możesz zmienić:

  • Nazwa bazy danych – fraza (litery i cyfry), z której zbudowana jest nazwa bazy danych. W nazwie bazy danych występuje element stały, który będzie stanowił początek nazwy bazy danych,
  • Hasło do bazy danych – poziom bezpieczeństwa dla wprowadzonego hasła musi być przynajmniej umiarkowany.
  • Opis bazy danych – pozwala na opisanie danej bazy danych, pomocne podczas identyfikacji odpowiedniej bazy danych w większym ich zbiorze.

Narzędzia do obsługi baz danych

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie