Aktualizacja – Ustawa o prawach Konsumenta, homebiuro

Z dniem 10.12.2014r. rozpoczynamy wdrażanie, ostatniej w tym roku, aktualizacji dla platformy Click Shop oznaczonej numerem 1.5.9. Aktualizacja, jak zawsze, wdrażana będzie na konta sukcesywnie – proces ten zakończy się 16.12.2014r.

Uprzejmie informujemy, iż w dniach 10-16.12.2014r. wprowadzana będzie ostatnia w tym roku aktualizacja sklepów Click Shop.
Aktualizacja oznaczona numerem 1.5.9 dostosowuje sklepy do nowej Ustawy o prawach Konsumenta.
Od teraz możliwe jest załączanie dodatkowych plików do treści wiadomości e-mail wysyłanych ze sklepów (w celu spełnienia tzw. obowiązku informacyjnego),
dodany został także moduł wyświetlany w ostatnim kroku składania zamówienia (nazwa modułu: Informacje dodatkowe), w którym zapisana została sugerowana przez Rzetelny Regulamin, dodatkowa treść informująca Klienta o prawie do odstąpienia od Umowy.
Zachęcamy do pobrania BEZPŁATNEGO poradnika przygotowanego specjalnie dla użytkowników platformy click Shop przez naszego partnera, Rzetelny Regulamin.
W poradniku opisane zostały, krok po kroku, wszystkie zmiany, jakie obowiązywać będa po 24.12.2014r., a które dotyczą sprzedaży w Internecie.
http://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/Bezplatny-poradnik-home-pl
Drugą zmianą w ramach wprowadzanej aktualizacji jest wprowadzenie integracji sklepów z usługą homebiuro.
Od teraz możliwe jest wystawianie faktur, do składanych w sklepie zamówień, właśnie za pośrednictwem homebiuro.
Szczegółowy opis włączania integracji znajduje się w artykule pomocy pod poniższym adresem:
https://pomoc.home.pl/produkty/dodatkowe/1141

Ustawa o prawach Konsumenta
Wraz z aktualizacją 1.5.9 wprowadzamy możliwość załączania dodatkowych plików do treści wiadomości e-mail wysyłanych ze sklepu (w celu umożliwienia spełnienia przez sprzedawcę tzw. obowiązku informacyjnego), dodany został także moduł wyświetlany w ostatnim kroku składania zamówienia (nazwa modułu: Informacje dodatkowe), w którym zapisana została, sugerowana przez Rzetelny Regulamin, dodatkowa treść informująca Klienta o prawie do odstąpienia od Umowy.

WAŻNE! Aktualizacja wprowadza nowe tłumaczenie dla przycisku ‘Zamawiam i płacę’, widocznego w ostatnim kroku składania zamówienia. Zmiana ta, z uwagi na uwarunkowania technologiczne, nie zostanie wprowadzona dla już istniejących sklepów. Konieczna jest tym samym samodzielna edycja zapisanej w sklepie frazy i zmiana opisu przycisku.
Jak wykonać taką zmianę opisujemy w poniższym artykule:

https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-zmienic-fraze-dla-przycisku-zloz-zamowienie/

Zachęcamy do pobrania BEZPŁATNEGO poradnika przygotowanego specjalnie dla użytkowników platformy Click Shop przez naszego partnera – Rzetelny Regulamin. W poradniku opisane zostały, krok po kroku, wszystkie zmiany, jakie obowiązywać będą po 24.12.2014r., a które dotyczą sprzedaży w Internecie.

http://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/Bezplatny-poradnik-home-pl

Integracja z homebiuro

Od teraz możliwe jest wystawianie faktur do składanych w sklepie zamówień za pośrednictwem usługi homebiuro. Szczegółowy opis włączenia integracji znajduje się w artykule pomocy pod poniższym adresem:

https://pomoc.home.pl/produkty/dodatkowe/1141

Poniżej szczegółowa lista zmian oraz pliki DIFF, zawierające informacje o zmianach w plikach skórek.

Zmiany w wersji 1.5.9

Nowe funkcjonalności

Poprawki

  • Poprawiono walidację numeru NIP dla niektórych krajów UE,
  • Poprawiono treść komunikatu o nieaktualnej przeglądarce (tylko panel RWD),
  • Poprawiono obsługę kategorii z wariantami dla integracji z Allegro,
  • Poprawiono frazę ‘Jesteś w:’ – od teraz możliwe jest tłumaczenie frazy (tylko styl RWD),
  • Poprawiono integrację z systemem e-Nadawca Poczty Polskiej (aktualizacja do najnowszej wersji systemu),
  • Poprawiono działanie modułu galerii na karcie produktu (powiększanie zdjęć, biała strona zamiast zdjęcia),
  • Poprawiono zmianę zdjęć na karcie produktu przy zmianie wariantu (styl RWD),
  • Poprawiono integrację aplikacji mobilnej z API sklepu – zmiana statusu zamówienia w aplikacji mobilnej powoduje teraz wysyłkę wiadomości do klienta.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl