Centrum pomocy – informacje podstawowe

Wprowadzenie

Centrum pomocy jest modułem, który ma ułatwić odnalezienie cennych dla użytkownika informacji. Przejście do omawianego narzędzia możliwe jest po kliknięciu opcji menu „Centrum pomocy”, która znajduje się po lewej stronie Panelu home.pl.

entrump.jpg

Za pomocą Centrum pomocy w jednym miejscu znajdziesz wszystkie najważniejsze z punktu widzenia użytkownika skróty, np. do filmów instruktażowych, dokumentacji oraz do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Co znajdę w Centrum pomocy?

Opcja menu Centrum pomocy to zbiór skrótów do materiałów, które mogą być pomocne podczas korzystania z usług zarejestrowanych w home.pl.
  • Kanały komunikacji – w ramach tej opcji zapewniamy Ci priorytetową obsługę wszystkich kanałów komunikacji, realizowaną przez dedykowany zespół konsultantów o najwyższych kwalifikacjach, w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum!

    • Wykaz numerów infolinii, za pomocą których możliwy jest szybki kontakt z konsultantem home.pl,
    • Formularz kontaktowy, który pozwala wysłać wiadomość e-mail wprost do Biura Obsługi Klienta home.pl.
WAŻNE! Użytkownicy serwerów z Linii Profesjonalnej mogą liczyć na Pomoc Premium, czyli obsługę realizowaną przez dedykowany zespół konsultantów o najwyższych kwalifikacjach.
  • Wiadomości i komunikaty – pozwala uruchomić sekcję, która pozwala zarządzać Twoją korespondencją e-mail z Biurem Obsługi Klienta home.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o omawianej sekcji.
    • Historia wszystkich Twoich wiadomości wysyłanych do Biura Obsługi Klienta oraz ich odpowiedzi,
    • Możliwość wysłania kolejnej wiadomości e-mail z zapytaniem do Biura Obsługi Klienta.
  • Dokumentacja i filmy – rozbudowany dział pomocy oraz bogata dokumentacja techniczna pomogą Ci w przypadku większości pytań i problemów. Zapoznaj się z dostępnymi plikami pomocy lub wyszukaj informacje na temat interesującego Cię hasła.
    • Wyszukiwarka artykułów opublikowanych w dokumentacji,
    • Wirtualny Doradca, czyli robot potrafiący odpowiedzieć na większość pytań naszych Klientów.
    • Informacje o usługach, czyli skróty do odpowiednich kategorii artykułów opublikowanych w dokumentacji,
    • Popularne pytania, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,
    • Filmy szkoleniowe, czyli najbardziej popularne operacje przedstawione krok po kroku.
  • Rozwijaj home.pl – specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy serwis http://forum.home.pl, w którym zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi pomysłami i sugestiami. Brakuje Ci jakiejś specjalnej aplikacji, obecny widok nie spełnia Twoich oczekiwań, a może warto abyśmy coś zmienili? Powiedz nam o tym – Twoja opinia jest dla nas ważna! Wejdź, dodaj swój pomysł lub zagłosuj na sugestie innych klientów – najbardziej popularne tematy będą wdrażane jak najszybciej będzie to możliwe.
WAŻNE! Pamiętaj, że wygląd sekcji „Centrum pomocy” może się różnić w zależności od tego czy posiadasz usługi z Linii profesjonalnej. Użytkownicy którzy korzystają z tych usług mogą liczyć na unikatowe wsparcie techniczne (np. połączenie z Konsultantem za pośrednictwem programu Skype lub rozmowa z Konsultantem na czacie on-line).
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl