Homebiuro aktualizacja do wersji 2.14.1

Informujemy, że w dniach 29-30 kwietnia 2018 roku, przeprowadzona zostanie aktualizacja usługi homebiuro
oznaczona numerem 2.14.1.

Wdrażana będzie sukcesywnie na wszystkich usługach. Pragniemy jednocześnie zapewnić, że w czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie usługi dostępne w ramach naszej sieci pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi sklepu, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.

 

Aktualizacja obejmuje następujące zmiany:

 

Nowe funkcjonalności:

  • Nowy szablon faktury
  • JPK_FA
  • Faktury kosztowe

Ulepszenia:

  • Dane do przelewu w informacji dla klientów na podsumowaniu zamówienia
  • Formatowanie ilości, miary
  • Obligatoryjność jednostek miar w całym systemie
  • Ustawienia -> Ogólne – wprowadzenie możliwości zdefiniowania kraju w adresie firmy
  • Formularz faktury – wprowadzenie możliwości zdefiniowania kraju odbiorcy
  • Kompleksowe zmiany zasad wystawiania faktur walutowych
  • Likwidacja PKWiU
  • Wyświetlanie wartości rabatu na fakturze

Poprawki:

  • Dane firmy na fakturze -> kraj
  • Faktury walutowe (poprawka działania przewalutownia)
  • Mechanizm ostrzegania przed zmianami w dokumentach mających wpływ na rejestr VAT
  • Dokumenty cykliczne (poprawa ich wystawiania)
  • Walidacja niestandardowych adresów email
  • Nabywca inny, niż odbiorca (działanie interfejsu)
  • Wysyłka faktur (poprawność komunikatu)
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl