Integracja Click Shop z narzędziem Google Tag Manager

Google Tag Manager umożliwia jednorazowe zainstalowanie w sklepie internetowym Click Shop narzędzia do zarządzania tagami odpowiedzialnymi za analytics, remarketing, śledzenie konwersji, itp.. Narzędzie to rozwiązuje problem potrzeby ciągłej ingerencji w strukturę kodu strony WWW, a wszystkie działania sprowadzają się do obsługi panelu zarządzania kontem online (konto Google).

Pełna lista obsługiwanych tagów znajduje się pod adresem (lista obsługiwqanych tagów stopniowo powiększa się):
Lista obsługiwanych tagów GTM

  1. Zaloguj się do strony: http://www.google.pl/intl/pl/tagmanager/ za pomocą swojego konta Google.
  2. Zdefiniuj nazwę konta Google Tag Manager
  3. Nadaj nazwę kontenera(kodu), który będzie jednorazowo umieszczony w kodzie strony. Wybierz miejsce gdzie kod kontenera ma być zdefiniowany.
  4. Zapoznaj się z warunkami licencji, nastęnie wciśnij “tak”

  5. Skopiuj wyświetlony kod do obsługi managera tagów Google
  6. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu
  7. Przejdź do menu: Konfiguracja -> Integracje -> Integracje własne.
  8. W polu: Stopka strony, przed zamknięciem wklej wcześniej skopiowany kod kontenera

Publikacja wprowadzonych zmian oraz tryb podglądu

Każda modyfikacja tagów musi być zakończona opublikowaniem w interfejsie Google Tag Manager

Przed opublikowaniem wprowadzonych zmian, można skorzystać z podglądu na lokalnym komputerze

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl