Integracja SwiftResponse z eSklep home.pl


Integracja SwiftResponse ze sklepem internetowym home.pl umożliwia zarządzanie zamówieniami klienta podczas prowadzenia z nim korespondencji e-mail. System pozwala na wyświetlenie historii zamówień dla adresu e-mail z którego klient kontaktuje się / który jest przypisany jego kontu. Dodatkową zaletą integracji jest możliwość aktywacji komunikacji Social Media i zarządzanie wieloma kanałami obsługi z jednego miejsca.

SPIS TREŚCI

Podłączenie sklepu krok po kroku

Tę część konfiguracji wykonasz po stronie panelu administracyjnego systemu SwiftResponse.

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia
  2. Następnie wybierz Sklepy
  3. Kliknij w link Podłącz sklep
  • W nowym oknie uzupełnij wszystkie wymagane informacje
    1. Jako silnik sklepu wybierz: sklep internetowy Home.pl, usługa eSklep
    2. W polu Przyjazna nazwa sklepu podaj dowolną nazwę. która będzie widoczna dla Ciebie w panelu SwiftResponse
    3. Jako Adres API podaj adres URL swojego sklepu, np. https://sklep-internetowy-jan.pl
    4. Użytkownik i Hasło – podaj dane ustanowione podczas tworzenia użytkownika API w systemie Twojego sklepu.
  • W prawym górnym rogu naciśnij przycisk zapisu lub użyj kombinacji CTRL+S

Sprawdzenie poprawności podłączenia

Przejdź teraz do dowolnego zgłoszenia. Jeśli wszystkie dane podane di integracji są poprawne to w bloku po lewej stronie pojawią się zamówienia znalezione w danym sklepie, które zostały złożone z tego samego adresu email, co w zgłoszeniu.

Czytaj więcej:
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.