Jak dodać lub usunąć użytkownika w Panelu eKsięgowość?

Prowadzenie firmowej księgowości jeszcze nigdy nie było tak proste. Korzystając z pakietu eKsięgowość nie musisz już trzymać stosu segregatorów z dokumentami, a wszelkie formalności możesz załatwić kilkoma kliknięciami – bez księgowej, bez biura, bez wychodzenia z domu.

Zaloguj się do specjalnie przygotowanego panelu administracyjnego, dodaj kontrahenta i wystaw fakturę. Szybko, prosto i przyjemnie! Dodatkowo na bieżąco sprawdzisz zaległe płatności od klientów. eKsięgowość to wirtualna księgowość dostępna z każdego miejsca i o każdej porze.

Dostęp do panelu eKsięgowość może posiadać więcej użytkowników. Po przejściu do ustawień konta, możesz utworzyć konta użytkowników, którzy również będą mieć dostęp do panelu eKsięgowość. Każdy użytkownik posiada swój login (w postaci adresu e-mail) oraz hasło dostępu. Użytkownicy mogą posiadać prawa administratora lub pracownika. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak dodać lub usunąć użytkownika.

WAŻNE! Możesz utworzyć dwa rodzaje użytkowników z dostępem do panelu eKsięgowość:

  • administrator – posiada uprawnienia do edycji i podglądu.
  • pracownik – posiada uprawnienia jedynie do podglądu.

Jak dodać, usunąć lub edytować użytkownika z dostępem do panelu eKsięgowość?

  1. Zaloguj się do panelu eKsięgowość
  2. Kliknij opcję menu “Ustawienia” w prawym górnym rogu ekranu.
    Jak dodać lub usunąć użytkownika w Panelu eKsięgowość?
  3. Wybierz zakładkę “Użytkownicy” (lewa strona menu). Na ekranie zostanie wyświetlona lista użytkowników, którzy posiadają dostęp do panelu eKsięgowość. Naciśnij „Dodaj użytkownika”.
    Jak dodać lub usunąć użytkownika w Panelu eKsięgowość?
  4. W wyświetlonym oknie podaj dane nowego użytkownika. Po wpisaniu wszystkich danych, kliknij przycisk “Dodaj użytkownika”.
    Jak dodać lub usunąć użytkownika w Panelu eKsięgowość?
  5. W podobny sposób usuwasz użytkownika w panelu eKsięgowość. Kliknij ikonę koła zębatego (prawa strona ekranu) a następnie „Usuń”.
    Jak dodać lub usunąć użytkownika w Panelu eKsięgowość?
  6. Możesz również edytować dane użytkownika.
    Jak dodać lub usunąć użytkownika w Panelu eKsięgowość?
  7. Po edycji kliknij „Zmień dane”.
    Jak dodać lub usunąć użytkownika w Panelu eKsięgowość?
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Przerzuć się na księgowość online

Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.