Jak korzystać z formularza kontaktowego, który dostępny jest w Centrum Pomocy?

Wprowadzenie

Formularz kontaktowy pozwala za pomocą wiadomości e-mail skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta home.pl. Odpowiedź na Twoją wiadomość e-mail otrzymasz w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum.


Rys. Przykładowy wykaz korespondencji z Biurem Obsługi Klienta home.pl (kliknij, aby powiększyć).

Za pomocą Panelu home.pl masz dostęp do historii Twojej korespondencji. W każdej chwili będziesz mógł sprawdzić treść wiadomości e-mail, które wysyłałeś do naszego Biura Obsługi Klienta.

Formularz kontaktowy dostępny jest dla Klientów home.pl po zalogowaniu się do Panelu home.pl.

  • zalogowanie się w Panelu home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi, spowoduje że dostępny dla Ciebie będzie podgląd wszystkich wątków dla Twojego konta.
  • zalogowanie się w Panelu home.pl do usługi z uprawnieniami standardowymi, spowoduje że dostępny dla Ciebie będzie podgląd tylko tych wątków, które dotyczą tej usługi, do której się zalogowałeś.
WAŻNE! Jeśli jesteś Klientem home.pl, to korzystaj tylko z formularza kontaktowego, który dostępny jest w Panelu home.pl. Spowoduje to szybsze dostarczenie Twojej korespondencji do Biura Obsługi Klienta. Dzięki natychmiastowej identyfikacji oraz automatycznej autoryzacji, Twoja dyspozycja przesłana za pośrednictwem Panelu home.pl będzie szybciej zrealizowana.

Jak korzystać z formularza kontaktowego, który dostępny jest „Centrum Pomocy”?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby przejść do formularza kontaktowego w Panelu home.pl:

  1. Zaloguj się w Panelu home.pl do odpowiedniej usługi.
  2. Kliknij opcję menu „Centrum Pomocy”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    cp66.jpg
  3. Kliknij opcję menu „Wiadomości i komunikaty”, która wyświetlona zostanie po lewej stronie ekranu.
    cp67.jpg
  4. Na ekranie zostanie wyświetlony wykaz Twojej korespondencji z Biurem Obsługi Klienta home.pl.
    WAŻNE! Na ekranie zostanie wyświetlony wykaz wszystkich wiadomości e-mail, które zostały wcześniej wysłane w nawiązaniu do korespondencji.
    cp68.jpg
    Rys. Przykładowy wykaz korespondencji z Biurem Obsługi Klienta home.pl (kliknij, aby powiększyć).
  5. Kliknij przycisk:
    cp69.jpg
    • Cofnij – aby przejść wstecz o jeden ekran.
    • Nowa wadomość – aby rozpocząć nowy wątek.
    • Odpowiedz – aby odpisać na wiadomość e-mail w zaznaczonym wątku.
    • Oznacz jako przeczytane – aby oznaczyć zaznaczone wiadomości jako przeczytane.

Jak napisać nową wiadomość e-mail za pomocą formularza kontaktowego?

Kliknij przycisk „Nowa wiadomość”, aby rozpocząć nową korespondencję z Biurem Obsługi Klienta home.pl.

cp75.jpg

Na ekranie zostanie wyświetlony formularz kontaktowy, w którym należy wypełnić obowiązkowe pola:

cp76.jpg
WAŻNE! Pole „Nadawca” nie jest wymagane do wypełnienia. Znajdziesz w nim dane osób kontaktowych dla Twojego konta, np. dane reprezentanta, kontaktu technicznego lub kontaktu w sprawach płatności. Pole „Nadawca” pozwala wybrać dane kontaktowe, z których chcesz skorzystać przy danej korespondencji.
Za pomocą przycisku „Dodaj załączniki” możesz wybrać pliki, które mają zostać dołączone do Twojej wiadomości (np. zrzuty ekranów, logi). Maksymalna wielkość jednego załącznika to 15MB. Podczas dodawania załączników możesz skorzystać z metody „Drag and Drop”, która w wolnym tłumaczeniu oznacza „Przeciągnij i upuść”.

 

Polega ona na kliknięciu lewym klawiszem myszy na wybranym pliku, następnie nie puszczając lewego klawiszu myszy należy dany plik przeciągnąć do obszaru „Upuść pliki tutaj”. Gdy puścisz lewy klawisz myszy w odpowiednim miejscu, to wgrywanie załącznika zostanie rozpoczęte. Funkcja ta dostępna jest przy przeglądarkach Firefox, Chrome oraz Opera.

Jakie informacje znajdę w wyświetlonym wykazie korespondencji?

W wykazie korespondencji możesz znaleźć następujące informacje:

cp72a.jpg
Rys. Przykładowa korespondencja wyświetlona w Panelu home.pl (kliknij, aby powiększyć).
  • Numer sprawy czyli identyfikator Twojej korespondencji w naszym systemie.
  • Temat wiadomości czyli krótki tekst, który ma za zadanie określić tematykę korespondencji.
  • Nadawca – czyli adres e-mail, który rozpoczął dany wątek.
  • Kategoria – czyli kategoria korespondencji, np. pytanie techniczne, faktury i płatności.
  • Usługa – w tym miejscu wyświetlona jest nazwa usługi, której korespondencja dotyczy.
  • Data aktualizacji – czyli data ostatniej aktualizacji korespondencji, np. data otrzymania odpowiedzi.
Jeśli otrzymasz odpowiedź, to w kolumnie „Temat wiadomości” zostanie to odpowiednio oznaczone:
cp73.jpg

Kliknij przycisk plusa, aby wyświetlić listę wszystkich wiadomości e-mail, które tworzą daną korespondencję:

cp74.jpg
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl