Jak opłacić usługi za pomocą standardowego przelewu?

Wprowadzenie

Opłacanie usług za pomocą standardowego przelewu możliwe jest w każdym momencie świadczenia usługi.
Do wykonania standardowego przelewu będziesz potrzebował następujących danych:

  • nazwę Twojej usługi, którą chcesz przedłużyć, np.:
    • kowalski.home.pl – jeśli chcesz przedłużyć ważność serwera,
    • www.twojadomena.pl – jeśli chcesz przedłużyć ważność domeny.
  • numer rachunku do płatności, na który powinny trafiać wpłaty za faktury wystawione przez home.pl.
WAŻNE! Unikalny numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat oraz nazwę Twojej usługi znajdziesz w Panelu home.pl lub na wygenerowanej PRO FORMIE.
Standardowe przelewy bankowe, wykonane na rachunek home.pl i na nim zaksięgowane, rozliczane są zwykle tego samego dnia (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Dopiero wtedy ważność usługi jest przedłużana. Skorzystaj z płatności online, aby natychmiast przedłużyć ważność Twojej usługi:
platnosc_online1.png

Jak opłacić usługę za pomocą standardowego przelewu?

Opłacić usługę standardowym przelewem bankowym możesz w każdym momencie świadczenia usługi (np. tuż po zakończonej rejestracji lub w połowie obecnego okresu abonamentowego).

W tytule przelewu podaj numer faktury i/lub nazwę usługi (np. „kowalski.home.pl”), której dotyczy wpłata:

Przykład tytułu: PRO/73924/2013 kowalski.home.pl.

Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty za przedłużenie ważności usługi, znajdziesz:

  • po zalogowaniu się do Panelu home.pl (w boksie „Płatności”). Kliknij tutaj, aby sprawdzić gdzie w Panelu home.pl możesz znaleźć te dane.
  • na wygenerowanej PRO FORMIE. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak pobrać PRO FORMĘ z Panelu home.pl.
    proforma-mala.png

W jaki sposób mogę wcześniej otrzymać PRO FORMĘ?

W przypadku nowo zarejestrowanych usług, PRO FORMA generowana jest natychmiast po zakończonej rejestracji usługi i wysyłana jest na Twój kontaktowy adres e-mail.

W przypadku usług, które chcesz przedłużyć na kolejny okres abonamentowy, PRO FORMA generowana jest na 28 dni przed upływem ważności usługi. Jeśli chcesz otrzymać PRO FORMĘ wcześniej, to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Kiedy usługa zostanie przedłużona, jeśli skorzystałem z przelewu tradycyjnego?

W przypadku tradycyjnego przelewu, wszystkie wpłaty wykonane na rachunek bankowy home.pl i na nim zaksięgowane do godziny 19:00, rozliczane są tego samego dnia (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Po zaksięgowaniu środków oraz ich rozliczeniu, następuje przedłużenie ważności usługi. W przypadku płatności wykonanych na rachunek bankowy home.pl i na nim zaksięgowanych po godzinie 19:00, zostaną one rozliczone dnia następnego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku).

Przykład: Jeśli płatność została zaksięgowana w piątek na rachunku bankowym home.pl, to zostanie ona rozliczona tego samego dnia, także w piątek. Datą wystawienia Faktury VAT będzie data otrzymania wpłaty, czyli piątek.
WAŻNE! Firma home.pl nie przedłuża domen na podstawie potwierdzeń płatności.

Więcej informacji o opłacaniu usług za pomocą standardowego przelewu

  • Więcej szczegółowych informacji na temat dostępnych metod płatności znajdziesz pod tym adresem.
  • Więcej informacji o przedłużaniu domen z zakończonym okresem ważności znajdziesz pod tym adresem.

Jak opłacić usługi, które zarządzane są przez panel: https://cp.market.home.pl?

W przypadku następujących usług: homebackup, reklamy internetowej, hosting dedykowany, Office 365 lub innych aplikacji Microsoft, które zarejestrowane są w home.pl, płatność za te usługi należy realizować za pośrednictwem panelu administracyjnego pod adresem: https://cp.market.home.pl

VN:F [1.9.22_1171]

Czy artykuł był pomocny?

    Ranking przydatności artykułu: +4 (na podstawie 4 głosów)