Jak pisać i zarządzać wieloma wiadomościami w jednym czasie?

Forum dyskusyjne home.pl

Podczas korzystania z Poczty home.pl możesz przeglądać foldery pocztowe, tworzyć nowe lub przeglądać stare wiadomości e-mail w jednym czasie. Obsługa wielu wiadomości e-mail dostępna jest w jednym oknie przeglądarki, bez konieczności ponownego logowania. Każda z otwartych wiadomości może być edytowana w tym samym czasie.

Jeśli przerwiesz edycję wiadomości e-mail i wylogujesz się z poczty, to po ponownym zalogowaniu do Poczty home.pl, będziesz mógł powrócić do zapisanych kopii roboczych – bez konieczności ich szukania.

Kilka wiadomości e-mail w jednym oknie

Po uruchomieniu Poczty home.pl, w dowolnym momencie możesz skorzystać z przycisku Utwórz e-mail. Jego kliknięcie spowoduje otwarcie nowej zakładki o nazwie Nowa wiadomość e-mail, w której będziesz mógł rozpocząć tworzenie nowej wiadomości (np. dodanie odbiorców, uzupełnienie treści).

Po rozpoczęciu tworzenia nowej wiadomości, w każdej chwili będziesz mógł wrócić do opcji menu Poczta i kontynuować przeglądanie skrzynki odbiorczej lub wykonać inne operacje, bez ryzyka utraty niedokończonych wiadomości. Za pomocą zakładek w pasku nawigacji będziesz mógł powrócić do niedokończonych wiadomości.

Jeśli podczas tworzenia nowej wiadomości, powrócisz do zakładki Poczta, otworzysz inną wiadomość i klikniesz opcję Odpowiedz, to na pasku nawigacji pojawi się zakładka z kolejną edytowaną wiadomością. Tym prostym sposobem możesz przygotować listę wiadomości, na które chcesz odpowiedzieć.

Automatyczne zapisywanie kopii roboczych

Podczas korzystania w codziennej pracy z dobrodziejstw poczty e-mail, warto zadbać o bezpieczeństwo tworzonych, ale niedokończonych treści (np. wiadomości e-mail). Brak Internetu, awaria komputera lub nawet brak czasu nie stanowią dla Poczty home.pl żadnego problemu.

Podczas korzystania z Poczty home.pl możesz ustalić, w jakich odstępach czasu będą tworzone automatyczne kopię robocze niedokończonych w oknie edycji wiadomości. Dostęp do zapisanej automatycznie kopii roboczej możliwy będzie w dowolnym momencie.

Poczta home.pl zapamiętuje i udostępnia ostatnią utworzoną kopię roboczą wiadomości e-mail. Gdy losowo utracisz połączenie podczas tworzenia nowej wiadomości, to następnie podczas odtworzenia kopii wiadomości, zobaczysz ją w takiej formie w jakiej została zapisana po raz ostatni.
Gdzie zmienić ustawienia co jaki czas ma być zapisywana automatyczna kopia robocza?
  1. W górnej części ekranu kliknij Koło zębate, a następnie Ustawienia. Po lewej stronie wybierz opcję Poczta.
  2. Odszukaj ustawienia: Automatycznie zapisuj wersje robocze wiadomości i ustaw co jaki czas ma być zapisywana kopia robocza dla otwartych w oknie edycji wiadomości e-mail.
  3. Jeśli chcesz, możesz także ręcznie kontrolować zapis kopii roboczych wiadomości. Podczas tworzenia wiadomości e-mail, skorzystaj z przycisku Zapisz, aby zapamiętać dotychczasową treść.

Przywracanie tworzonych wiadomości po wylogowaniu z poczty

Jeśli z losowych powodów przerwałeś proces tworzenia wiadomości e-mail, to podczas kolejnego logowania do Poczty home.pl, zostaniesz poinformowany o takim zdarzeniu.
W takiej sytuacji skorzystaj z opcji Kontynuuj, aby przywrócić edytowane wiadomości (będą dostępne na pasku nawigacji) lub kliknij przycisk Anuluj – aby otworzyć pocztę bez przywracania edycji wiadomości (jeśli były tworzone ręczne kopie robocze, to nadal będziesz mógł powrócić do wiadomości). Możesz też przed skorzystaniem z przycisku Kontynuuj, kliknąć ikonę Kosza, aby wybrać wiadomości, których nie chcesz przywracać.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl