Jak poprawić skuteczność działania produktów powiązanych?

728x90

W edycji wybranego produktu, możesz określić, tzw. produkty powiązane. Produkty powiązane będą udostępnione na karcie produktu w dodatkowym oknie pop-up. W ten sposób możesz zachęcać klientów do zakupu dodatkowych produktów, np. akcesoriów. Produkty powiązane mogą zarówno uzupełniać produkt główny jak i budować inną relację, np. stanowić część systemu lub kompletu. Nigdy nie wiesz czy Twój klient nie będzie potrzebował tego, co akurat chcesz mu zaproponować.

W sekcji Sprzedaż > Koszyki klientów znajdziesz cenne narzędzie, które może pomóc Ci jeszcze skuteczniej tworzyć powiązania między produktami. Zastosowanie tego narzędzia jest wszechstronne. W tym artykule koncentrujemy się wyłącznie na zwiększeniu skuteczności sprzedaży produktów powiązanych.

  1. Przejdź do sekcji Sprzedaż > Koszyki klientów
  2. Kliknij w wybrany koszyk klienta (gościa lub klienta zarejestrowanego).
  3. Sprawdź jakie produkty dodał do koszyka.
  4. Klikając w poszczególne produkty, możesz sprawdzić ilu jeszcze klientów dodawało je do koszyka nim go porzucili.

Na podstawie zebranych informacji możesz stworzyć nowe schematy powiązań między produktami. Zwróć uwagę czy wybrane do koszyka produkty możesz połączyć w logiczne powiązanie. Edytuj informacje na karcie produktu, wprowadzając nowe produkty powiązane.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub