Konfiguracja sklepu tuż po uruchomieniu

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Po zamówieniu usługi sklep Shoper, sklep internetowy zostanie uruchomiony w ciągu kilku chwil, bez względu na to, czy opłata została już dokonana, a na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające do sklepu oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu.

SPIS TREŚCI

Po uruchomieniu sklepu Shoper, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dostępu do panelu administracyjnego. Na adres e-mail administratora sklepu zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu:

Po pierwszym zalogowaniu do Panelu sklepu, uruchomiony zostanie asystent konfiguracji, który zdecydowanie ułatwia wstępną konfigurację usługi (np. podanie danych firmy, nazwy sklepu oraz innych danych dotyczących działalności).

Panel administratora został zbudowany w taki sposób, aby był wygodny w użytkowaniu zarówno na ekranach komputerów osobistych, jak i na urządzeniach mobilnych.

Jak połączyć domenę z moim sklepem Shoper?

W pierwszej kolejności należy zastanowić się nad dostępnością Twojego sklepu internetowego. Pod jakim adresem domeny ma być dostępny sklep internetowy? Jeśli nie posiadasz jeszcze swojej domeny, zarejestruj ją w home.pl. Aby sklep internetowy mógł być dostępny pod adresem domeny (np. twojadomena.pl), należy wybraną domenę przypiąć/połączyć do Twojej usługi sklepu. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak przypisać domenę do usługi sklep Shoper przez Panel klienta home.pl. Przeczytaj więcej o konfiguracji Twojej domeny w sklepie internetowym.

Jak założyć skrzynkę e-mail w domenie sklepu?

Po połączeniu domeny z Twoim sklepem możesz rozpocząć dodawanie skrzynek e-mail dla Ciebie oraz pracowników. Utworzenie skrzynek e-mail w domenie sklepu (np. biuro@twojadomena.pl lub jan.kowalski@twojadomena.pl) jest bardzo łatwą operacją, która nie wymaga wiedzy technicznej. Wystarczy, że zalogujesz się w Panelu klienta home.pl do usługi sklep Shoper i klikniesz przycisk „Dodaj skrzynkę e-mail”. Instrukcje tworzenia nowej skrzynki e-mail na serwerze w home.pl znajdziesz pod tym adresem.

Jak skonfigurować ustawienia płatności w sklepie?

Ostatnim ważnym elementem przed rozpoczęciem sprzedaży w sklepie internetowym jest konfiguracja podstawowych opcji związanych z zakończeniem procesu zakupowego, a więc: płatność, dostawa oraz faktura. Wszystkie te ustawienia znajdziesz w opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności 

Polacy coraz chętniej kupują w Internecie i coraz częściej płacą za zakupy drogą elektroniczną. Płatności on-line to wygoda, oszczędność oraz szansa na pozyskanie nowych klientów.

Opcje płatności możesz skonfigurować po przejściu do opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności . Po wyświetleniu listy dostępnych form płatności, przejdź do konfiguracji wybranej płatności (klikając opcję EDYTUJ, która znajduje się w kolumnie AKCJE).

 

Sklep Shoper pozwala dostosować do Twoich potrzeb dostępne dla klientów formy płatności. Możesz nimi zarządzać oraz wybrać metody, które będą dostępne.

Zachęcamy przede wszystkim do zautomatyzowania swojej pracy poprzez wykorzystanie Pakietu bonusów i skorzystanie z płatności online oraz systemu usług kurierskich. Dzięki temu błyskawicznie otrzymasz płatność od klienta, zamówisz kuriera bezpośrednio z Panelu sklepu  i/lub wyślesz paczkę kurierem UPS.

Jak skonfigurować ustawienia dostaw w sklepie?

Ustawienia dostawy możesz skonfigurować w analogiczny sposób do form płatności. Należy w tym celu wybrać opcję menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy. Na liście dostaw kliknij opcję EDYTUJ, która znajduje się w kolumnie AKCJE przy wybranej formie dostawy.

Finalizując zakupy, klient Twojego sklepu musi dokonać wyboru sposobu dostawy. Lista opcji jaka zostanie mu przedstawiona, zależy od Twojej konfiguracji.

Sklep Shoper umożliwia zarządzanie sposobami dostawy dla oferowanych przez Ciebie produktów. Dla każdego sposobu dostawy możesz ustalić osobne sposoby płatności, ceny przesyłki zależne od wagi lub ceny produktów, a także maksymalną wagę zamówienia.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie