Jak skorzystać z asystenta wstępnej konfiguracji?


Asystent konfiguracji jest narzędziem, które w bardzo prosty sposób przeprowadzi Cię przez pierwszy etap niezbędnej konfiguracji! Dzięki niemu pierwsze kroki związane z konfiguracją sklepu będą szybkie, intuicyjne i bezbolesne. Za pomocą jednego okna będziesz mógł zmienić wszystkie najważniejsze ustawienia sklepu, które są porozmieszczane po całym panelu. Wypełnij wszystkie niezbędne pola, a już za chwilę będziesz mógł sprzedawać własne produkty.

WAŻNE! Asystent konfiguracji uruchamiany jest zawsze podczas pierwszego uruchomienia Panelu eSklep. Pamiętaj, że podczas kolejnych sesji logowania możesz samodzielnie go uruchomić z poziomu opcji menu KONFIGURACJA –> USTAWIENIA PODSTAWOWE –> INFORMACJE O SKLEPIE. W ten sposób możesz w szybki sposób zmienić najważniejsze ustawienia sklepu za pomocą jednej operacji.

Asystent konfiguracji składa się z trzech zakładek, w których możesz zmienić następujące ustawienia:

  1. Dane firmy i ustawienia e-mail – a więc dane adresowe Twojego sklepu oraz ustawienia poczty e-mail, poprzez którą będziesz wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio z Panelu sklepu (np. automatyczne powiadomienia o statusie zamówienia).
    Sklep internetowy - Asystent konfiguracji - Dodaj informacje o sklepie i adresie e-mail
  2. Dane sklepu i wygląd – możesz w tym miejscu podać nazwę oraz opis sklepu (meta-dane), a także wybierzesz wersję kolorystyczną szablonu oraz podmienisz logo.Sklep internetowy - Asystent konfiguracji - Uzupełnij informacje o sklepie i wyglądzie
  3. Płatność i dostawa – podstawowe informacje związane z zakupami, ustawieniami formy płatności czy kosztów dostawy.Sklep internetowy - Asystent konfiguracji - Ustaw formy płatności i koszty dostaw

Po zakończeniu wstępnej konfiguracji za pomocą opisanego powyżej asystenta, będziesz mógł na skróty przejść do kolejnych sekcji menu, które traktowane są jako priorytetowe podczas uruchamiania sklepu (np. dodawanie kategorii produktów, dodawanie produktów, integracje z zewnętrznymi systemami).Sklep internetowy - Asystent konfiguracji - Wybierz skrót aby przejść do kolejnych sekcji menu

Pamiętaj, że do Asystenta wstępnej konfiguracji możesz wrócić w każdej chwili wybierając opcję Szybka konfiguracja sklepu, która znajduje się w menu KONFIGURACJA –> USTAWIENIA PODSTAWOWE –> INFORMACJE O SKLEPIE.

WAŻNE! Uzupełnienie wszystkich pól po uruchomieniu Asystenta konfiguracji pozwoli Ci na zautomatyzowanie pracy Twojego sklepu internetowego. Wszelkie informacje uzupełnione w tym miejscu posłużą jako zmienne przy wielu modułach, np. adres e-mail sklepu, formy płatności, formy dostawy, nazwa sklepu internetowego.

Więcej rozwiązań

Konfiguracja sklepu po uruchomieniu
Poprzedni
Jak zalogować się do panelu sklepu eSklep?
Następny

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie