Jak włączyć lub wyłączyć wysyłkę papierowych PRO FORM?

W home.pl potwierdzeniem rejestracji lub opłacenia usługi na kolejny okres abonamentowy są dokumenty PRO FORMA lub FAKTURY VAT, które dostępne są zarówno w wersji elektronicznej oraz w wersji tradycyjnej (przesyłanej w formie papierowej).

Obsługa PRO FORM w wersji papierowej jest usługą dodatkowo płatną. Oznacza to, że wysyłka PRO FORMY w wersji papierowej jest równoznaczna z naliczeniem dodatkowej opłaty przez home.pl.

Wysyłka PRO FORM oraz Faktur VAT w wersji elektronicznej jest domyślnym oraz bezpłatnym ustawieniem. Jeśli chcesz otrzymywać PRO FORMY w wersji papierowej (dodatkowa opłata 3zł netto), należy taką opcję włączyć w Panelu home.pl po zalogowaniu do swojego konta. 

Odświeżenie ustawień (wystawienie nowej Pro Formy bez doliczonej opłaty za obsługę korespondencji) może trwać do 24h. Ze względu na to, że płatność naliczana jest tylko w przypadku Pro Form, może okazać się, że dla już wystawionej Pro Formy, została przygotowana wysyłka w wersji papierowej. W takiej sytuacji wprowadzone ustawienia będą obowiązywały wraz z wystawieniem kolejnych dokumentów, przy okazji, np. końca okresu abonamentowego usługi z najkrótszym terminem ważności.

Jak włączyć lub wyłączyć usługę Obsługa korespondencji?

  1. Zaloguj się w Panelu home.pl do usugi.
  2. Wybierz opcję menu „Profil” po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie znajdziesz informacje o aktualnej konfiguracji korespondencji:

    • Faktura VAT – może być dostarczana w formie papierowej lub elektronicznej,
    • PRO FORMA – może być dostarczana w formie papierowej lub elektronicznej.
  4. Możesz dokonać zmian ustawień korespondencji:
    • W przypadku wyboru wysyłki dokumentów w wersji elektronicznej, aktywowana opcja jest bezpłatna.
      Dostęp do dokumentów możliwy jest przez Panel home.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o fakturach elektronicznych w home.pl.
    • W przypadku wyboru wysyłki dokumentów w wersji papierowej, otrzymasz komunikat z prośbą o potwierdzenie zamówienia usługi o nazwie: „Obsługa korespondencji”.
      Wysyłka PRO FORM w wersji papierowej jest dodatkowo płatna. Wysyłka Faktur VAT w wersji papierowej jest bezpłatna. Papierowa korespondencja wysyłana jest na adres korespondencyjny podany w Panelu home.pl. Faktury VAT w wersji elektronicznej są również dostępne do pobrania w Panelu home.pl – możesz je pobrać w sekcji menu „Płatności”.
  5. Po potwierdzeniu zamówienia dodatkowej obsługi papierowej korespondencji, wraz z kolejną wystawioną PRO FORMĄ, zostanie naliczona dodatkowa opłata tytułem aktywnej usługi.

Jak działa obsługa papierowej korespondencji?

Obsługi papierowej korespondencji, to usługa świadczona na rzecz abonenta, która pozwala na otrzymywanie PRO FORM w wersji papierowej. Dokumenty PRO FORMA wysyłane są w formie tradycyjnego listu pocztowego na adres korespondencyjny podany w Panelu home.pl.

W ramach opłaconej usługi, przez cały okres aktywności konta, abonent może za pośrednictwem Panelu home.pl włączyć opcję otrzymywania PRO FORM w wersji papierowej (usługa dodatkowo płatna). W przypadku, gdy papierowe PRO FORMY są zbędne, możesz włączyć opcję otrzymywania PRO FORM w wersji elektronicznej (bezpłatnej).

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl