Jak zalogować się do aplikacji mobilnej?


Aplikacja mobilna eSklep jest idealnym narzędziem dla zabieganych właścicieli sklepów internetowych. Dzięki aplikacji mobilnej, możesz zarządzać swoim sklepem za pośrednictwem smartfona lub tabletu. Aplikacja mobilna dostępna jest dla użytkowników sklepów eSklep Premium.

Więcej informacji na temat aplikacji mobilnej znajdziesz pod tym adresem. Aplikacja dostępna jest dla systemów Android oraz iOS. Kliknij poniżej właściwą dla swojego telefonu ikonę, aby przenieść się do sklepu i pobrać darmową aplikację.

Jak zalogować się do aplikacji mobilnej?

  1. Pobierz i zainstaluj aplikację mobilną na Twoim urządzeniu.
  2. Uruchom zainstalowaną aplikację eSklep.
  3. Po wyświetleniu pierwszego ekranu, podaj dane do logowania i kliknij przycisk Zaloguj się.
    Sklep internetowy - Aplikacja mobilna - Widok ekranu logowania - Zaloguj się

    • Adres sklepu – wpisz adres sklepu w formacie: “sklep123456.home.pl”. Jeśli posiadasz domenę internetową (np. “twojadomena.pl”), możesz wpisać również jej adres.
    • Nazwa użytkownika –  wpisz nazwę konta administratora, któremu ustawiłeś uprawnienia dostępu do WebAPI.
      Aby połączyć się ze sklepem, konieczne jest utworzenie grupy administratorów o typie dostępu WebAPI oraz dodaniu do tej grupy nowego administratora. Informacje na temat tworzenia nowych kont administratorów z dostępem do WebAPI znajdziesz pod tym adresem.
    • Hasło – wpisz hasło dostępu do wybranego konta administratora.
    • Po kliknięciu przycisku Zaloguj się, aplikacja mobilna połączy się z Twoim sklepem internetowym eSklep. Proces logowania może potrwać nawet kilkadziesiąt sekund. W pierwszej kolejności aplikacja rozpocznie synchronizację danych.
      Sklep internetowy - Aplikacja mobilna - Synchronizacja - Ładowanie
    • Wyświetlenie ekranu startowego w aplikacji mobilnej oznacza, że logowanie do aplikacji zakończyło się sukcesem. Skorzystaj z menu w  górnej części ekranu, aby przejść do odpowiedniej sekcji, np. zamówienia, produkty, ustawienia.

    Sklep internetowy - Aplikacja mobilna - Ekran startowy - Przejdź do opcji Pulpit

  4. Jeśli na ekranie urządzenia pojawi się komunikat błędu, informujący, np. o braku dostępu do zasobów, upewnij się, że w ustawieniach nowej grupy administratorów zostały przyznane im wszystkie prawa dostępu do zasobów sklepu. Przeczytaj o tworzeniu grupy administratorów i ustawieniu uprawnień.
    Sklep internetowy - Aplikacja mobilna - Komunikat błędu - Brak dostępu do zasobów

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
Ochrona WWW
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Website Builder
Marketplace
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
Antywirus ESET
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub