Jak zamówić usługę SiteLock?

Oferta skierowana jest dla klientów, którzy chcą zabezpieczyć swoją stronę WWW przed 
atakami hakerów, jak i również „wyleczyć” ją, kiedy ta zostanie już zainfekowana 
złośliwym oprogramowaniem.

SiteLock to przede wszystkim:

  • Codzienny skan na obecność malware na stronie WWW – ilość stron zależy od wybranego pakietu,
  • Skanowanie w poszukiwaniu luk na stronie (SQL Injection, Cross-Site Scripting),
  • Skanowanie aplikacji webowych (WordPress, Joomla w poszukiwaniu niebezpiecznych i dziurawych wersji),
  • Funkcja SMART – automatycznie skanowanie i usuwanie Malware – dostępne w ostatnich dwóch pakietach,
  • Funkcja monitorowania zmian na plikach (po udostępnieniu danych do FTP),
  • Pieczęć bezpieczeństwa,
  • Weryfikacja certyfikatu SSL.

Zamówienie usługi

  • Zamówienia usługi SiteLock możesz dokonać na naszej stronie WWW – https://home.pl/sitelock lub https://beta.home.pl/sitelock/
  • Zapoznaj się z ofertą, a następnie przejdź do zamówienia wybranego pakietu na dole strony.
  • Do Twojej dyspozycji oddaliśmy trzy plany usługi SiteLock, dopasowane do rozmiaru Twojej witryny oraz ilości narzędzi, z jakich będziesz mógł korzystać.
  • Wybierz interesujący Cię plan, a następnie kliknij Dodaj do koszyka. Usługa zostanie dodana do koszyka.

  • Jeśli chcesz, możesz w tej chwili przejść do innego produktu dostępnego na naszej stronie WWW. Kliknij Wracam do zakupów.
  • Po zakończeniu składania zamówienia, kliknij ikonę koszyka w prawym rogu ekranu lub jeśli finalizujesz zamówienie, Przechodzę do koszyka.
  • W koszyku zobaczysz podsumowanie zamówienia. Kliknij Zamów aby zakończysz zakupy. 
  • W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o wskazanie danych konta. Wybierz:
    • Po raz pierwszy w beta.home.pl? Przejdź dalej: aby założyć nowe konto w home.pl, skorzystaj z tej opcji jeśli rejestrujesz usługę na dane, które nie były wcześniej podawane podczas rejestracji w home.pl. Rejestrację możesz wykonać zarówno na osobę fizyczną jak i firmę.
    • Posiadam już konto w beta.home.pl: aby skorzystać z już posiadanego konta w home.pl, podając login i hasło. Usługa zostanie dołączona do reszty Twoich usług i będzie widoczna w Panelu administracyjnym home.pl.
  • Po wypełnieniu danych konta, w kolejnym kroku zostanie wyświetlona weryfikacja zamówienia. Sprawdź czy na liście znajdują się wszystkie zamówione usługi.
  • Na dole strony znajdziesz informacje dotyczące weryfikacji danych. Zaakceptuj wymagane regulaminy oraz upewnij się, czy podane dane konta są poprawne. Na te dane zostanie wystawiona Pro Forma (dokument informacyjny o zamówieniu), a następnie właściwa Faktura VAT.
  • Potwierdź zakupy klikając: Zamawiam i płacę

Dane dostępowe do usługi

Z chwilą zakończenia rejestracji, na adres e-mail wskazany jako kontaktowy, otrzymasz nazwę usługi wygenerowaną w home.pl oraz PRO FORMĘ. 

Dostępne będą dwa panele administracyjne do zarządzania usługą SiteLock:

  • Panel home.pl – służy głównie do sprawdzania faktur i płatności,
  • Panel SiteLock – służy do właściwego korzystania z usługi: skanowanie oraz inna konfiguracja usługi SiteLock.

Zarządzanie zarejestrowaną usługą (beta.home.pl)

Po zakończeniu rejestracji usługi, jej opłaceniu, możesz rozpocząć korzystanie z aplikacji. Zgodnie z powyższym na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz niezbędne dane do utworzenia konta w usłudze SiteLock. Kolejne logowania do systemu możesz wykonać za pomocą ustalonych wyżej danych lub przechodząc do panelu administracyjnego, skąd bezpośrednio nastąpi logowanie do panelu usługi.

  1. Przejdź na stronę panelu administracyjnego home.pl – cp.home.pl
  2. Po lewej stronie kliknij SiteLock.
  3. Przy pierwszym uruchomieniu zostaniesz poproszony o wskazanie nazwy domeny dla której usługa będzie aktywna.
  4. Kliknij Zaloguj w sekcji Logowanie do panelu SiteLock.

Zarządzanie zarejestrowaną usługą (poprzedni panel home.pl)

Już teraz zaloguj się do Panelu home.pl, aby zarządzać swoimi usługami. Jako login podaj nazwę usługi, natomiast jako hasło wpisz podane przez Ciebie podczas rejestracji konta hasło.

Jeśli nie pamiętasz nazwy zarejestrowanej usługi, sprawdź skrzynkę pocztową, której adres e-mail podałeś podczas rejestracji. Otrzymasz na nią powiadomienie o złożeniu zamówienia i wystawionej PRO FORMIE. W tej samej wiadomości znajdziesz także nazwę usługi, tj. login do panelu administracyjnego.

  1. Przejdź na stronę panelu administracyjnego home.pl – www.panel.home.pl

  2. Po lewej stronie ekranu wybierz USŁUGI.
  3. Na liście usług odszukaj nową usługę SiteLock i kliknij jej nazwę.
  4. Z nowego menu wybierz Konfiguracja usługi.

Po prawej stronie wyświetlonego ekranu znajdziesz login dostępu do usługi SiteLock – na stronie www.sitelock.com (login będzie widoczny po opłaceniu). Po zakończeniu rejestracji usługi w home.pl oraz jej opłaceniu, w ciągu 24h otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o pierwsze zalogowanie. Podczas tego procesu nadasz hasło dostępu do usługi SiteLock.

Wstawianie pieczęci zaufania SiteLock do witryny internetowej
Poprzedni
SiteLock FAQ – najczęściej pojawiające się pytania
Następny
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl