Jak zamówić usługę SiteLock?

Z usługą SiteLock możesz skutecznie chronić swoją stronę www. Twoja strona internetowa będzie bezpieczna, ochroniona przed włamaniami i zagrożeniami. W artykule znajdziesz informacje, jak zamówić usługę SiteLock w home.pl.

SPIS TREŚCI

Możliwości usługi SiteLock

SiteLock umożliwia użytkownikom:

  • Codzienny skan na obecność malware na stronie WWW – ilość stron zależy od wybranego pakietu,
  • Skanowanie w poszukiwaniu luk na stronie (SQL Injection, Cross-Site Scripting),
  • Skanowanie aplikacji webowych (WordPress, Joomla w poszukiwaniu niebezpiecznych i dziurawych wersji),
  • Funkcja SMART – automatycznie skanowanie i usuwanie Malware – dostępne w ostatnich dwóch pakietach,
  • Funkcja monitorowania zmian na plikach (po udostępnieniu danych do FTP),
  • Pieczęć bezpieczeństwa,
  • Weryfikacja certyfikatu SSL.

Zamówienie usługi SiteLock w home.pl

Aby zamówić usługę SiteLock, postępuj zgodnie z instrukcją:

  1. Przejdź na stronę https://home.pl/sitelock.
  2. Wybierz swoją wersję programu, a następnie przejdź do zamówienia wybranego pakietu klikając przycisk: Wybieram.
    Sitelock Basic oferta
  3. Kliknij przycisk: Przechodzę do koszyka.
    Sitelock zamówienie
  4. Sprawdź, czy zamówienie się zgadza, a następnie kliknij przycisk: Zamów.
    Sitelock zamówienie
  5. W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o zalogowanie się do swojego Panelu klienta.
  6. Wybierz odpowiadającą Ci metodę płatności.
  7. Zaznacz checkboxy przy regulaminach i zgodach, a następnie kliknij przycisk: Zamawiam i płacę.
    Sitelock zamówienie

Dane dostępowe do usługi SiteLock

Z chwilą zakończenia rejestracji, na adres e-mail wskazany jako kontaktowy, otrzymasz nazwę usługi wygenerowaną w home.pl oraz PRO FORMĘ. Przykładowa wiadomość e-mail z wygenerowaną PRO FORMĄ dla usługi SiteLock

Dostępne będą dwa panele administracyjne do zarządzania usługą SiteLock:

  • Panel klienta home.pl – służy głównie do sprawdzania faktur i płatności,
  • Panel SiteLock – służy do właściwego korzystania z usługi: skanowanie oraz inna konfiguracja usługi SiteLock.

Zarządzanie zarejestrowaną usługą

Po zakończeniu rejestracji usługi i jej opłaceniu, możesz rozpocząć korzystanie z aplikacji. Zgodnie z powyższym na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz niezbędne dane do utworzenia konta w usłudze SiteLock. Kolejne logowania do systemu możesz wykonać za pomocą ustalonych wyżej danych lub przechodząc do panelu administracyjnego, skąd bezpośrednio nastąpi logowanie do panelu usługi.

  1. Przejdź na stronę panelu administracyjnego home.pl – panel.home.pl
  2. Po lewej stronie kliknij SiteLock.
    SiteLock w Panelu klienta home.pl
  3. Przy pierwszym uruchomieniu zostaniesz poproszony o wskazanie nazwy domeny dla której usługa będzie aktywna.
    Konfiguracja domeny w SiteLock
  4. Po dodaniu domeny i kliknięciu Zatwierdź, na adres e-mail kontaktowy otrzymasz login oraz link umożliwiający założenie nowego konta w panelu SiteLock.
  5. Kliknij Zaloguj w sekcji Logowanie do panelu SiteLock.Sitelock w Panelu klienta home.pl

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Skuteczna ochrona Twojej strony WWW

Usuń niebezpieczne oprogramowanie destrukcyjne z Twojej strony internetowej, zanim stanie się ono przyczyną poważnych kłopotów.