Jak zamówić usługę SiteLock?

Oferta skierowana jest dla klientów, którzy chcą zabezpieczyć swoją stronę WWW przed 
atakami hakerów, jak i również „wyleczyć” ją, kiedy ta zostanie już zainfekowana 
złośliwym oprogramowaniem.

SiteLock to przede wszystkim:

  • Codzienny skan na obecność malware na stronie WWW – ilość stron zależy od wybranego pakietu,
  • Skanowanie w poszukiwaniu luk na stronie (SQL Injection, Cross-Site Scripting),
  • Skanowanie aplikacji webowych (WordPress, Joomla w poszukiwaniu niebezpiecznych i dziurawych wersji),
  • Funkcja SMART – automatycznie skanowanie i usuwanie Malware – dostępne w ostatnich dwóch pakietach,
  • Funkcja monitorowania zmian na plikach (po udostępnieniu danych do FTP),
  • Pieczęć bezpieczeństwa,
  • Weryfikacja certyfikatu SSL.

Zamówienie usługi

  1. Zamówienia usługi SiteLock możesz dokonać na naszej stronie WWW – https://home.pl/sitelock
  2. Zapoznaj się z ofertą, a następnie przejdź do zamówienia wybranego pakietu na dole strony.
  3. Do Twojej dyspozycji oddaliśmy trzy plany usługi SiteLock, dopasowane do rozmiaru Twojej witryny oraz ilości narzędzi, z jakich będziesz mógł korzystać.
  4. Wybierz interesujący Cię plan, a następnie kliknij Zamów. Usługa zostanie dodana do koszyka.

  5. Jeśli chcesz, możesz w tej chwili przejść do innego produktu dostępnego na naszej stronie WWW. Kolejne usługi dodawaj do koszyka klikając za każdym razem przycisk Zamów.
  6. Po zakończeniu składania zamówienia, kliknij ikonę koszyka w prawym rogu ekranu, a następnie przycisk Finalizuj zamówienie.
  7. W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o wskazanie danych konta. Wybierz:

    • Zarejestruj się: aby założyć nowe konto w home.pl, skorzystaj z tej opcji jeśli rejestrujesz usługę na dane, które nie były wcześniej podawane podczas rejestracji w home.pl. Rejestrację możesz wykonać zarówno na osobę fizyczną jak i firmę.
    • Zaloguj się: aby skorzystać z już posiadanego konta w home.pl, podając login i hasło. Usługa zostanie dołączona do reszty Twoich usług i będzie widoczna w Panelu administracyjnym home.pl.
  8. Potwierdź wybór klikając: Rejestracja lub Logowanie.
  9. Po wypełnieniu danych konta, w kolejnym kroku zostanie wyświetlona weryfikacja zamówienia. Sprawdź czy na liście znajdują się wszystkie zamówione usługi.
  10. Na dole strony znajdziesz informacje dotyczące weryfikacji danych. Zaakceptuj wymagane regulaminy oraz upewnij się, czy podane dane konta są poprawne. Na te dane zostanie wystawiona Pro Forma (dokument informacyjny o zamówieniu), a następnie właściwa Faktura VAT.
  11. Potwierdź zakupy klikając: Zamawiam i płacę
    Kliknięcie zamawiam i płacę spowoduje przejście do kolejnego kroku jakim jest płatność. Jeśli nie chcesz w tej chwili opłacać zamówionych usług, będziesz mógł zignorować płatność, a na adres e-mail kontaktowy oraz w panelu, otrzymasz powiadomienie o PRO FORMIE. Na jej podstawie będziesz miał 14 dni na dokonanie płatności. Jej brak, będzie jednoznaczny z rezygnacją z usługi.

Dane dostępowe do usługi

Z chwilą zakończenia rejestracji, na adres e-mail wskazany jako kontaktowy, otrzymasz nazwę usługi wygenerowaną w home.pl oraz PRO FORMĘ.

Po opłaceniu zamówienia Sitelock, otrzymasz od home.pl wiadomość e-mail z prośbą o podanie domeny (np. twojadomena.pl), dla której zostanie wydany SiteLock. Następnie w ciągu jednego dnia roboczego zostanie przygotowany i uruchomiony właściwy panel zarządzania usługą SiteLock, obejmujący jej konfigurację i zarządzanie.

Po podaniu domeny, na adres e-mail otrzymasz drugą wiadomość e-mail z linkiem do nadania hasła do konta w serwisie SiteLock.

Dostępne będą dwa panele administracyjne do zarządzania usługą SiteLock:

  • Panel home.pl – służy głównie do sprawdzania faktur i płatności,
  • Panel SiteLock – służy do właściwego korzystania z usługi: skanowanie oraz inna konfiguracja usługi SiteLock.

Zarządzanie zarejestrowaną usługą

Już teraz zaloguj się do Panelu home.pl, aby zarządzać swoimi usługami. Jako login podaj nazwę usługi, natomiast jako hasło wpisz podane przez Ciebie podczas rejestracji konta hasło.

Jeśli nie pamiętasz nazwy zarejestrowanej usługi, sprawdź skrzynkę pocztową, której adres e-mail podałeś podczas rejestracji. Otrzymasz na nią powiadomienie o złożeniu zamówienia i wystawionej PRO FORMIE. W tej samej wiadomości znajdziesz także nazwę usługi, tj. login do panelu administracyjnego.

  1. Przejdź na stronę panelu administracyjnego home.pl – www.panel.home.pl

  2. Po lewej stronie ekranu wybierz USŁUGI.
  3. Na liście usług odszukaj nową usługę SiteLock i kliknij jej nazwę.
  4. Z nowego menu wybierz Konfiguracja usługi.

Po prawej stronie wyświetlonego ekranu znajdziesz login dostępu do usługi SiteLock – na stronie www.sitelock.com (login będzie widoczny po opłaceniu). Po zakończeniu rejestracji usługi w home.pl oraz jej opłaceniu, w ciągu 24h otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o pierwsze zalogowanie. Podczas tego procesu nadasz hasło dostępu do usługi SiteLock.

Wstawianie pieczęci zaufania SiteLock do witryny internetowej
Poprzedni
SiteLock FAQ – najczęściej pojawiające się pytania
Następny
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl