Z usługą SiteLock możesz skutecznie chronić swoją stronę www. Twoja strona internetowa będzie bezpieczna, ochroniona przed włamaniami i zagrożeniami. W artykule znajdziesz informacje, jak zamówić usługę SiteLock w home.pl.
SPIS TREŚCI
- Możliwości usługi SiteLock
- Zamówienie usługi SiteLock w home.pl
- Dane dostępowe do usługi SiteLock
- Zarządzanie zarejestrowaną usługą
Możliwości usługi SiteLock
SiteLock umożliwia użytkownikom:
- Codzienny skan na obecność malware na stronie WWW – ilość stron zależy od wybranego pakietu,
- Skanowanie w poszukiwaniu luk na stronie (SQL Injection, Cross-Site Scripting),
- Skanowanie aplikacji webowych (WordPress, Joomla w poszukiwaniu niebezpiecznych i dziurawych wersji),
- Funkcja SMART – automatycznie skanowanie i usuwanie Malware – dostępne w ostatnich dwóch pakietach,
- Funkcja monitorowania zmian na plikach (po udostępnieniu danych do FTP),
- Pieczęć bezpieczeństwa,
- Weryfikacja certyfikatu SSL.
Zamówienie usługi SiteLock w home.pl
Aby zamówić usługę SiteLock, postępuj zgodnie z instrukcją:
- Przejdź na stronę https://home.pl/sitelock.
- Wybierz swoją wersję programu, a następnie przejdź do zamówienia wybranego pakietu klikając przycisk: Wybieram.
- Kliknij przycisk: Przechodzę do koszyka.
- Sprawdź, czy zamówienie się zgadza, a następnie kliknij przycisk: Zamów.
- W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o zalogowanie się do swojego Panelu klienta.
- Wybierz odpowiadającą Ci metodę płatności.
- Sprawdź: Jak opłacić zamówienie w home.pl?
- Sprawdź: Jak opłacić zamówienie w home.pl?
- Zaznacz checkboxy przy regulaminach i zgodach, a następnie kliknij przycisk: Zamawiam i płacę.
Dane dostępowe do usługi SiteLock
Z chwilą zakończenia rejestracji, na adres e-mail wskazany jako kontaktowy, otrzymasz nazwę usługi wygenerowaną w home.pl oraz PRO FORMĘ.
Dostępne będą dwa panele administracyjne do zarządzania usługą SiteLock:
- Panel klienta home.pl – służy głównie do sprawdzania faktur i płatności,
- Panel SiteLock – służy do właściwego korzystania z usługi: skanowanie oraz inna konfiguracja usługi SiteLock.
Zarządzanie zarejestrowaną usługą
Po zakończeniu rejestracji usługi i jej opłaceniu, możesz rozpocząć korzystanie z aplikacji. Zgodnie z powyższym na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz niezbędne dane do utworzenia konta w usłudze SiteLock. Kolejne logowania do systemu możesz wykonać za pomocą ustalonych wyżej danych lub przechodząc do panelu administracyjnego, skąd bezpośrednio nastąpi logowanie do panelu usługi.
- Przejdź na stronę panelu administracyjnego home.pl – panel.home.pl
- Po lewej stronie kliknij SiteLock.
- Przy pierwszym uruchomieniu zostaniesz poproszony o wskazanie nazwy domeny dla której usługa będzie aktywna.
- Po dodaniu domeny i kliknięciu Zatwierdź, na adres e-mail kontaktowy otrzymasz login oraz link umożliwiający założenie nowego konta w panelu SiteLock.
- Kliknij Zaloguj w sekcji Logowanie do panelu SiteLock.
Skuteczna ochrona Twojej strony WWW
Usuń niebezpieczne oprogramowanie destrukcyjne z Twojej strony internetowej, zanim stanie się ono przyczyną poważnych kłopotów.