Jak zmienić hasło na poprzedniej platformie home.pl?

Z artykułu dowiesz się jak zmienić hasło do konta na poprzedniej platformie home.pl.

Na poprzedniej platformie home.pl istnieją dwie możliwości zmiany hasła do usługi:

  1. Reset hasła (gdy nie pamiętasz hasła lub nazwy konta, ale masz dostęp do kontaktowej skrzynki e-mail lub kontaktowego numeru telefonu komórkowego). Kliknij poniższy niebieski przycisk, aby rozpocząć proces resetu hasła.
    Panel klienta - Kliknij przycisk, aby rozpocząć proces resetu hasła!
  2. Zmiana hasła w Panelu klienta home.pl (gdy pamiętasz hasło, ale chcesz zmienić je na inne).
WAŻNE! Pełny opis procedury zmiany hasła do usługi na poprzedniej platformie home.pl znajdziesz pod tym adresem.
WAŻNE! Jeśli nie pamiętasz hasła i nie masz dostępu do kontaktowej skrzynki e-mail lub kontaktowego telefonu komórkowego, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, nie ma możliwości uzyskania informacji o aktualnie działającym haśle. Dane te są niedostępne ze względu na działające mechanizmy szyfrujące.

 

Inne powiązane tematy ze zmianą hasła na poprzedniej platformie home.pl

Hasło dostępu do skrzynki e-mail możesz zmienić podczas standardowej procedury zmiany hasła. W tym celu podaj pełny adres skrzynki e-mail (np. kowalski@twojadomena.pl) i w następnym kroku wybierz metodę weryfikacji SMS. Jeśli masz dostęp do kontaktowego numeru telefonu i weryfikacja SMS przebiegnie pomyślnie, będziesz mógł nadać nowe hasło do wybranej skrzynki e-mail.

Drugi sposób polega na tym, aby za pomocą Panelu klienta przejść do ustawień wybranej skrzynki i następnie zmienić jej hasło dostępu. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak zmienić hasło do skrzynki e-mail za pośrednictwem Panelu klienta.

Przykład: Po zalogowaniu się w Panelu klienta do serwera, możesz zmienić parametry dla skrzynek e-mail, które są na danym serwerze utworzone (np. będziesz mógł zmienić hasło dostępu).

Poczta home.pl jest zsynchronizowana z Panelem home.pl. Oznacza to, że po wprowadzeniu zmian w wymienionych panelach (np. zmiana hasła dostępu, włączenie funkcji autoresponder) – to te same zmiany zostaną wprowadzone również w Poczcie home.pl.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zmienić hasło do skrzynki e-mail po zalogowaniu się do niej w Poczcie home.pl.

Za pomocą Panelu klienta możesz zmienić parametry konta FTP, które zostało utworzone na serwerze w home.pl. Dla przykładu, możesz wykonać następujące zmiany:

  • zmiana nazwy konta FTP,
  • zmiana hasła do wybranego konta FTP,
  • edycja praw dostępu do serwera FTP.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak zmienić hasło do konta FTP za pomocą Panelu klienta (wymagana znajomość hasła do serwera).

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz zmienić hasło do wielu usług jednocześnie. W tym celu wymagane jest zalogowanie się w Panelu klienta do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.

Zmiana hasła dla większej ilości usług naraz jest przydatna, gdy sytuacja zmusza Cię do szybkiej aktualizacji haseł, które są znane przez nieuprawnionych do tego użytkowników (np. były pracownik).

Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zmienić hasło dla wielu usług jednocześnie.

Dobre hasło zapewnia bezpieczeństwo danych, ale bezpieczeństwo hasła jest zależne od głównie od Ciebie. Zwracaj szczególną uwagę na otoczenie Twojej pracy i bezpieczeństwo komputera.

Bardzo duża ilość haseł używanych w sieci Internet przez użytkowników to podstawowy ciąg znaków, który często bezpośrednio związany jest z informacjami o jego właścicielu. Zawierają one takie dane jak daty urodzenia, numery pesel, imiona czy popularną kombinację kolejnych klawiszy z klawiatury. Hasła tego typu są proste do zapamiętania, ale także proste do złamania.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak tworzyć silne i bezpieczne hasła.

Poprzedni – Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl? Jak utworzyć skrzynkę e-mail? – Następny
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie