Nowy testowy kanał do kontaktu z home.pl – WhatsApp

Miło nam poinformować, że jako pierwsi na rynku umożliwiamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem aplikacji mobilnej WhatsApp. Teraz możesz kontaktować się z nami mobilnie kiedy tylko potrzebujesz!

Kanał uruchamiamy testowo od piątku 16.09.2015 i będzie działał od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00. Po okresie testów będzie dostępny całą dobę.

logo-color

Aby porozmawiać z nami poprzez komunikator, uruchom aplikację WhatsApp na swoim urządzeniu mobilnym i dodaj numer 504 502 500 do swojej książki adresowej. Od tej chwili możesz cieszyć się łatwą komunikacją z home.pl – bezpośrednio oraz bezpłatnie w ramach aplikacji WhatsApp.

W okresie testów kontakt będzie dostępny tylko za pośrednictwem wiadomości tekstowych (brak połączeń głosowych WhatsApp)!
Podczas kontaktu z home.pl za pośrednictwem aplikacji WhatsApp, prosimy aby już na początku rozmowy podać nazwę usługi w home.pl w celu przyśpieszenia procesu obsługi.

Aktualizacja – od 22.12.15 testowy kanał kontaktu WhatsApp dostępny jest pod nowym numerem: 504 502 500.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl