Obsługa numeru PESEL dla osób fizycznych – rejestracja w sklepie

728x90

Forum dyskusyjne home.pl

Jeśli z jakiś powodów do obsługi zamówień w sklepie internetowym, niezbędne jest podanie numeru PESEL klienta, rejestrującego konto, możesz włączyć tego typu pole automatycznie. W ten sposób, numer PESEL będzie uwzględniany w danych klienta, np. podczas wystawiania dokumentów rozliczeniowych, weryfikacji zamówienia czy przekazywania danych do zew. aplikacji, np. Subiekt GT.

  1. Zaloguj się do panelu sklepu i przejdź do sekcji Konfiguracja –> Sprzedaż –> Zakupy
  2. Zaznacz (lub odznacz) pole “Włącz obsługę numeru PESEL dla osób fizycznych“, dostępną w sekcji: Składanie i realizacja zamówień.
    Pole będzie aktywne w procesie składania rejestracji i zamówienia dla kraju Polska.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub