Obsługa numeru PESEL dla osób fizycznych – rejestracja w sklepie


Informacje oraz dyskusje na temat sklepów internetowych. Kopalnia wiedzy o usługach: eSklep oraz eSklep Premium

Jeśli z jakiś powodów do obsługi zamówień w sklepie internetowym, niezbędne jest podanie numeru PESEL klienta, rejestrującego konto, możesz włączyć tego typu pole automatycznie. W ten sposób, numer PESEL będzie uwzględniany w danych klienta, np. podczas wystawiania dokumentów rozliczeniowych, weryfikacji zamówienia czy przekazywania danych do zew. aplikacji, np. Subiekt GT.

  1. Zaloguj się do panelu sklepu i przejdź do sekcji Konfiguracja –> Sprzedaż –> Zakupy
  2. Zaznacz (lub odznacz) pole “Włącz obsługę numeru PESEL dla osób fizycznych“, dostępną w sekcji: Składanie i realizacja zamówień.
    Pole będzie aktywne w procesie składania rejestracji i zamówienia dla kraju Polska.

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie