Powiadomienia w Panelu klienta home.pl

Logowanie do Panelu klienta home.pl przeprowadzane jest za pomocą loginu w postaci adresu e-mail. Po poprawnym zalogowaniu będziesz mógł zarządzać wszystkimi usługami, które zarejestrowałeś w home.pl. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o procesie logowania do Panelu klienta home.pl.

SPIS TREŚCI

Za pomocą Panelu klienta home.pl możesz m.in.:

  • zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
  • zarejestrować kolejną usługę,
  • zarządzać właściwymi oraz kontaktowymi danymi abonenta.

Pulpit:

W Panelu klienta home.pl znajdziesz bieżące informacje o wydarzeniach związanych z aktywnością Twoich usług i statusem konta. Za prezentację informacji odpowiada sekcja Pulpit  (pierwszy widok jaki zastaniesz po logowaniu) oraz system Powiadomień i Alertów, reprezentowanych w górnym rogu ekranu. Kliknięcie w wybrany blok powiadomień spowoduje przekierowanie do szczegółowej listy zdarzeń (patrz niżej Powiadomienia i Alerty)

Powiadomienia:

W prawym górnym rogu ekranu znajdziesz ikonę Dzwonka: dostępne są powiadomienia dotyczące Twojego konta w home.pl. Kliknij ikonę dzwonka, aby rozwinąć listę ostatnich powiadomień. Na ekranie zostanie wyświetlona lista ostatnich powiadomień dotyczących Twojego konta w home.pl. W górnej części tej listy możesz wybrać jaki typ powiadomień chcesz wyświetlać (np. ostrzeżenia lub operacje).

Powiadomienia są dokładnie opisane, ale reprezentują je także różnie oznaczenia:

  • zegara gdy proces dot. wybranego powiadomienia trwa, np. przetwarzanie zamówienia, oczekiwanie na płatność,
  • piorun gdy powiadomienie ma wysoki priorytet ważności i może dotyczyć działania usługi (patrz niżej Alerty),
  • ikona OK gdy wydarzenie zakończyło się sukcesem, np. zapisana zmiana ustawień usługi.

Alerty:

Podobnie działa system Alertów tj. ikona wykrzyknika, która dostarcza informacji o ważnych wydarzeniach dot. wygasania lub wyłączenia usługi. O ile powiadomienia dotyczą całej aktywności konta w tym zapisanych ustawień, alerty koncentrują się na ostrzeżeniach, zwróceniu uwagi na działania mogące wpłynąć na działanie usług.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie