W Panelu Klienta nie widać zmian z Panelu Office365


W celu maksymalnego uproszczenia oraz przyśpieszenia konfiguracji usługi Office 365, część operacji została udostępniona zarówno w panelu usługi Office 365 (https://login.microsoftonline.com), jak i w panelu klienta home.pl (https://cp.home.pl).

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o dostępnych panelach administracyjnych usługi Office 365.

Za każdym razem, gdy wprowadzana jest zmiana w konfiguracji usługi Office 365, to realizowana jest synchronizacja wprowadzonych zmian pomiędzy obydwoma panelami, dlatego niezależnie od tego gdzie dokonasz zmian konfiguracji usługi, zawsze będziesz miał dostęp do jej bieżących ustawień, a w tym ilości i konfiguracji użytkowników, aktywnych i przypisanych licencji czy też konfiguracji.

Głównym panelem obsługi Office 365 jest panel dostępny pod adresem https://login.microsoftonline.com, który kieruje użytkownika bezpośrednio do panelu zarządzania całą usługą Microsoft lub wybranego konta. Panel Klienta home.pl w home.pl dostępny jest pod adresem https://cp.home.pl i służy głównie do rejestracji usług, rozliczeń i płatności, oferuje także podstawowy zakres konfiguracji usługi Office 365.

W sytuacji, w której wprowadzone zmiany, np. ilość użytkowników, przypisane czy aktywne licencje, nie pokrywają się z informacjami wyświetlanymi w panelu klienta home.pl, sugerujemy zachować cierpliwość. Informacje te są odświeżane regularnie w krótkich odstępach czasu.

Jeśli zależy nam na szybkim odświeżeniu wprowadzonych zmian, możemy skorzystać także z opcji ręcznej synchronizacji danych, która wymusi ich odświeżenie w wybranym momencie.

Wprowadziłem zmiany w panelu Office 365, nie widać ich w panelu klienta home.pl, co zrobić?

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://cp.home.pl
  2. W prawym górnym rogu ekranu wybierz usługę Office 365, dla której chcesz dokonać zmian.
    Panel Klienta - Wybierz usługę Office 365
  3. Po lewej stronie ekranu, kliknij przycisk Zarządzaj usługą.
    Panel Klienta - Usługa Office 365 - Kliknij przycisk Zarządzaj usługą
  4. Przechodząc do dowolnej zakładki Ogólny, Użytkownicy, Domeny czy Licencje, skorzystaj z przycisku synchronizuj teraz.
    Panel Klienta - Usługa Office 365 - Zarządzaj usługą - Przyciśnij przycisk Synchronizuj teraz
  5. Po jego kliknięciu, odczekaj chwilę na wykonanie synchronizacji. Po jej wykonaniu, zostanie wyświetlony raport z informacją o zsynchronizowanych danych.
    Panel Klienta - Usługa Office 365 - Zarządzaj usługą - Synchronizuj teraz - Synchronizacja zakończona z powodzeniem
Jak pobrać i uruchomić usługę Office 365?
Poprzedni
Przypisywanie licencji użytkownikom Office 365
Następny
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub