Z jakich sekcji zbudowany jest panel sklepu Shoper?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Panel administratora sklepu jest podzielony na 8 działów tematycznych. Ostatni dział to „Konfiguracja”, który jest używany na samym początku działalności, a w dalszych etapach pracy jedynie sporadycznie. Pozostałe działy związane są z bieżącym funkcjonowaniem sklepu. Poniżej znajdują się ogólne informacje na temat każdego z działów.

Widok panelu administratora sklepu internetowego

Nowe menu administratora sklepu

Menu Obsługa sklepu łączy w sobie wszystkie najważniejsze z punktu widzenia administratora narzędzia, zapewniając szybki dostęp do klientów, zamówień, asortymentu, itp.. To właśnie te sekcje są najczęściej używanymi elementami menu, które umożliwiają m.in. szybkie zarządzanie magazynem, realizację zamówień oraz administrowanie klientami sklepu internetowego.

Po rozwinięciu menu Obsługa sklepu otrzymasz bezpośredni dostęp do funkcji wszystkich czterech w/w kategorii, które będą widoczne dla Ciebie przez cały czas zarządzania zasobami sklepu internetowego:

  1. Sprzedaż – w sekcji tej znajdziesz wszystkie opcje, które są powiązane z łączeniem klientów z asortymentem (proces sprzedaży). Znajdziesz w niej opcje dot. przeglądu oraz edycji złożonych zamówień. Dostępny jest również podgląd koszyków klientów.
  2. Klienci – czyli wszystko, co związane jest z klientami oraz subskrybentami sklepu. Dodawanie, usuwanie, wyszukiwanie, edycja, listy zamówień poszczególnych klientów i inne opcje, które bezpośrednio związane są z klientami sklepu.
  3. Asortyment – w tym miejscu możesz zarządzać ustawieniami poszczególnych produktów, które dodałeś do sklepu. Znajdziesz tutaj też ustawienia, które związane są z magazynem, kategoriami, producentami, wariantami, atrybutami oraz opiniami.

Ponadto:

  1. Zwiększaj sprzedaż  – w tej sekcji zostały umieszczone wszelkie opcje reklamowe i promocyjne, np. rabaty, zniżki, promocje na produkty, banery reklamowe, newsletter.
  2. Raporty i statystyki  – w tym miejscu możesz przeglądać dynamicznie generowane raportów z różnych zakątków sklepu, np. raporty zamówień lub stosowanych form płatności. Podczas przeglądania raportów możesz skorzystać z zaawansowanych filtrów.
  3. Wygląd i treść  – w sekcji tej możesz modyfikować wszelkie pozostałe treści, które opublikowane są w sklepie, np. artykuły, podstrony informacyjne, nagłówek i stopka, szablony wysyłanych wiadomości e-mail ze sklepu. Sekcja ta została wzbogacona o ustawienia wyglądu sklepu internetowego, które do tej pory znajdowały się w Ustawieniach.
  4. Dodatki i integracje  –  w tej sekcji zmienisz niektóre metody funkcjonowania sklepy a także uruchomisz integracje, np. z partnerami (płatności, dostawy). Aplikacje umożliwiają wprowadzenie nowych integracji oraz dodatków, zwiększających funkcjonalność sklepu internetowego.
  5. Ustawienia – czyli wszystko, co jest związane z ustawieniami sklepu. Za pomocą tej sekcji menu możesz zmienić metody funkcjonowania sklepu, poczynając od ustawień podstawowych (dane sklepu i właściciela), poprzez ustawienia regionalne po konfigurację systemową (administratorzy, logi systemowe, ustawienia cache).
Panel administratora został zbudowany w taki sposób, aby był wygodny w użytkowaniu zarówno na ekranach komputerów osobistych, jak i na urządzeniach mobilnych.

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie