Jak zmienić hasło i ID w TeamViewer?

Dwoma podstawowymi parametrami każdego użytkownika TeamViewer jest jego numer ID oraz hasło dostępu. Identyfikują one każde urządzenie z uruchomioną aplikacją TeamViewer i są podstawą praktycznie każdej funkcji TeamViewer.

Zobacz również: TeamViewer w pracy zdalnej.

Jak zmienić ID w TeamViewer?

ID użytkownika TeamViewer generowane jest podczas pierwszego uruchomienia programu i jest unikatowe dla każdego urządzenia, na którym działa TeamViewer. Obecnie nie ma możliwości wygenerowania nowego ID.

Jak zmienić hasło TeamViewer?

Hasło dostępu w TeamViewer służy do wykonywania połączeń i nawiązywania kontaktu. Jeśli chcesz, aby ktoś połączył się z Twoim komputerem, udostępnij je wraz ze swoim ID użytkownika. Co zrobić, by ktoś kto posiada nasze ID i hasło, nie mógł się połączyć z komputerem? Wystarczy zmienić hasło do połączenia w TeamViewer.

Zmiana hasła jest bardzo prosta, ze względu na to, że jest to pierwsza linia ochrony przed dalszym dostępem do komputera. Aby zmienić hasło naciśnij ikonę strzałki, widoczną obok hasła.
Losowe hasło w TeamViewer

W TeamViewer możliwe jest także ustawienie Osobistego hasła, które zapewni stały dostęp do urządzenia zdalnego w aplikacji TeamViewer. Posiadając osobiste hasło, dalej możesz używać losowych haseł przy połączeniach, lecz osoby znające Twoje osobiste hasło będą mogły połączyć się w dowolnym momencie. By ustawić stałe hasło:

  1. Kliknij ikonę Opcji widoczną na głównym ekranie aplikacji TeamViewer.
  2. W oknie opcji kliknij zakładkę Zaawansowane i przewiń stronę do sekcji Osobiste hasło. Wpisz i potwierdź nowe hasło oraz zatwierdź ustawienia klikając OK.
    Osobiste hasło w TeamViewer
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

TeamViewer narzędzie do dostępu zdalnego

Umożliwia zarządzanie i obsługiwanie komputerów, serwerów oraz innych urządzeń podczas połączenia zdalnego (nawet przez urządzenia mobilne). Pracuj zdalnie z każdego miejsca.