W jaki sposób można anulować zamówienie odnowienia usługi w home.pl?

Dzięki odnawianiu usług, możesz korzystać z nich w nieprzerwany sposób. Jeśli jednak w trakcie trwania abonamentu złożysz zamówienie odnowienia usługi i oczekuje ono na opłacenie, możesz je anulować w Panelu Klienta home.pl

SPIS TREŚCI

Kiedy wystawiane są nowe zamówienia?

Wystawienie „nowego zamówienia” na usługi dotyczy sytuacji, gdy:

  • okres abonamentowy usługi dobiega końca. Wystawiane jest automatyczne zamówienie/Pro Forma na przedłużenie ważności usługi na kolejny okres abonamentowy.
  • zamówiona została nowa usługa, która nie została jeszcze opłacona na etapie składania zamówienia. Wystawione jest automatyczne zamówienie, które oczekuje na opłacenie.
  • podczas trwania abonamentu na usługę, użytkownik skorzystał z opcji jej odnowienia (w trakcie trwania abonamentu), tj. przedłużenia ważności o kolejny okres abonamentowy. Wystawione jest zamówienie na odnowienie usługi, które oczekuje na opłacenie. Takie zamówienie możesz anulować.

Informacje o aktualnie wystawionych/oczekujących zamówieniach znajdziesz w Panelu Klienta home.pl, w sekcji Konto > Zamówienia i faktury.

Panel klienta home.pl - lista faktur i zamówień

Anulowanie zamówienia odnowienia usługi

Możesz anulować zamówienie odnowienia usługi. W tym celu:

  1. W Panelu Klienta przejdź do sekcji Konto > Zamówienia i faktury.
  2. Kliknij wybrane zamówienie (musi zaczynać się od „ZO”).
  3. Kliknij przycisk Anuluj zamówienie.
    Panel klienta home.pl - odnowienie zamówienia
    Anulowanie oczekującego zamówienia odnowienia spowoduje wyłączenie możliwości jego opłacenia, a więc przedłużenia ważności usługi.
Możesz ponownie zainicjować odnowienie usługi, przechodząc do sekcji Subskrypcje. Przeczytaj jak przedłużyć ważność usługi w home.pl.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie