Aktualizacja Click Shop do wersji 1.7.5-1.7.6 od 23.02 do 07.03


Informujemy, że w dniach od 23.02.16 do 07.03.16 wprowadzona zostanie aktualizacja dla sklepów Click Shop, która zostanie oznaczona numerem 1.7.5 oraz 1.7.6

Aktualizacja będzie wdrażana sukcesywnie na kolejnych usługach sklepu internetowego i zakończy się maksymalnie do 7 marca 2016 roku.

Pragniemy jednocześnie zapewnić, że w czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie sklepy internetowe w ramach naszej sieci pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi sklepu, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.

Poniżej znajduje się lista zmian, które wnoszą zaplanowane aktualizacje. Na samym dole w załącznikach znajdziesz także pliki DIFF dla poszczególnych skórek graficznych.

1.7.5

  • Admin / Google Sitemap – brak nagłówka w plikach generowanych przez zadania cykliczne,
  • Admin / Dostawy – brak numeru przesyłki w linku ‘Śledź przesyłkę’,
  • Admin / Google Analytics – rozbudowa o moduł enhanced e-commerce analytics,
  • Admin / Zamówienia- nieprawidłowo działająca wyszukiwarka produktów w sekcji Zamówienia,
  • Admin / Integracje własne – błędna interpretacja wklejanego kodu JS oraz znaczników LITERAL,
  • Admin / Poczta Polska – błędne zwracanie PDF przez API,
  • Admin / Produkt – nie działa zmiana terminu wysyłki jeśli produkt główny nie ma uzupełnionej ilości sztuk,
  • Admin – Warianty – enter w polu ‘nazwa’ powoduje usunięcie wariantów ,
  • Admin / Dostawy – problem ze znacznikiem deliveryTraceLink,
  • Admin / Strony informacyjne – zapisanie danych podstawowych czyści ustawienia SEO,
  • Admin / Czyszczenie bazy – literówka w komunikacie,
  • Admin / Kupony rabatowe – limit na użytkownika teraz działa również na zakupy bez rejestracji,
  • Admin / Zamówienia – “Zakup jednorazowy” to teraz “Zakup bez rejestracji”,
  • Admin / Pozycjonowanie – usunięcie wymuszania PHP54 w pliku .htaccess sklepu,
  • Admin / Rabaty – poprawki fraz,
  • Admin / Integracje własne – wycinanie kodu JavaScript – szczególny przypadek if’a,
  • Admin / Allegro – przy wystawianiu przez kreator aukcji nie jest pobierana cena produktu,
  • Admin / Zamówienia – nowe sklepy startują od numeru 1 dla zamówień,
  • Admin / Pozycjonowanie – Google Sitemap nie pobiera własnych seo url dla produktów/kategorii w innym języku niż domyślny,
  • Admin / Produkty – wyszukiwanie produktów ze znakiem / w nazwie,
  • Admin / Faktury – dodanie ograniczeń rozmiaru pliku do wgrywanego logotypu dla faktury,
  • Admin / Podgląd produktu – podgląd nie działa poprawnie dla inego języka, gdy mamy własny URL,
  • Admin / Webooks – brak komunikatu, gdy edytuję/usuwam hooka aplikacji poprzez multiakcje,
  • Admin / URL – brak strony, jeżeli w SEO URL wpisano jedną z zarezerwowanych nazw,
  • Admin / Logowanie – logowanie do panelu administracyjnego sklepu działa teraz po loginie oraz email administratora,
  • Klient RWD / Lista produktów – podwójne zdjęcia + lazy loading (optymalizacja ładowania zdjęć),
  • Klient / Google – brak znacznika ‘price’ w indeksowaniu breadcrumbów,
  • Klient / Slider – nie działa pozycjonowanie zdjęcia (jako obraz) w Chrome oraz Internet Explorer 11,
  • Klient – błąd w skórkach klasycznych – brak ukrywania niedostępnych płatności,
  • Klient / Facebook – nieprawidłowa wartoóść pola LANG dla przycisków “Lubię to” oraz “Wyślij”,
  • Klient / Produkty – dublowanie opcji wybierz dla niektórych typów wariantów,
  • Klient / Produkty – sortowanie po cenie zwraca błędne wyniki,
  • Klient / Skórka mobilna – wariant typu plik nie dodaje pliku do składanego zamówienia ,
  • API – dodanie walidatora na kod pocztowy,
  • API (fix) – dodawanie adresu klienta bez podawania kraju,

1.7.6

  • Admin / Produkty – nie działa sortowanie produktów,
  • Admin / Poczta Polska – ograniczenie ilości znaków na tytuł przelewu dla przesyłki pobraniowej,
  • Admin / Klient – błąd systemu przy próbie dodania adresu klienta,
  • Admin / Dostawy – nie można przypisać kosztu dla składowej strefy opartej o kody i regiony,
  • Admin / Dostawy – błąd podczas dodawania kosztów dla kodów pocztowych,
  • Admin / Warianty – nie widać nazw wygenerowanych wariantów,
  • Admin / Produkty – dodanie walidacji dla kodów ISBN/KGO/BLOZ7/BLOZ12 ,
  • Admin / Centrum Wymiany Danych – próba wyeksportowania powoduje błąd systemu,
  • Admin / Przesyłki – brak możliwości zmiany filtra przy pustym wyniku,
  • Admin / Przesyłki – błąd js na liście przesyłek,
  • Admin / Produkt – nie można zmienić waluty na inną, dla produktów posiadających warianty,
  • Admin / Faktury – dodanie informacji o ograniczeniu na wielkość pliku,
  • Admin / Produkty – nie można wybrać stanu dostępności “automatyczny” na liście produktów,
  • Admin / Marketing – nie zaznacza limitu wykorzystań kuponu rabatowego dla jednego użytkownika,
  • Admin / Bramki SMS – błąd frazy powoduje błąd systemu,
  • Admin / Produkty – złe sortowanie listy produktów i wariantów,
  • Admin / Produkty – błędne wyświetlenie ceny promocyjnej na liście produktów,
  • Klient / Wyszukiwarka – problem ze znakami $$,
  • Klient / Google Analytics e-commerce – skórka klasyczna boxy – typ lista – brak id ,
  • Klient / Produkt – problem z domyślnym wariantem w Chrome,
  • Klient / Wyszukiwarka – błąd w routingu dla kategorii z własnym SEO (404)
    Klient / Koszyk – nie pobiera najniższej ceny dla dostawy z kodami dla języka podstawowego,
  • Klient / Produkt – skórka klasyczna – błąd js w przypadku wariantu typu checkbox, gdy włączone EE,
  • Klient / Koszyk – brak tłumaczenia frazy “change”,
  • Klient / Produkt – skórka klasyczna – błąd JS, gdy stan dostępności i termin realizacji wyłączone
    Klient / Produkt – niepoprawna cena na karcie produktu dla wariantu niestockowego w połączeniu ze stockowym,
  • Klient / Produkt – niepoprawny stock w koszyku – zabezpieczenie js,
  • Klient / Produkt – nieporpawny stock w zamówieniu,
  • Klient / Produkt – nie pobiera opisu,
  • Allegro – aktualizacja API luty 2016,
  • Allegro – nieprawidłowe wyciąganie identyfikatora paczkomatu z komentarza,
  • Allegro – wznawianie aukcji do wyczerpania zapasów nie ustawia daty zakończenia na NULL lecz na datę wznowienia
    Allegro – po utworzeniu profilu nie zapamiętuje wybranego czasu trwania aukcji,
  • API – istnieje możliwość dodania formy dostawy nie podając translacji,
  • API – nie działa pobieranie nieistniejących translacji,
  • API – niepoprawna wartość pola shipping_additional_fields,
  • API – błędne ustawianie pól active, req oraz order.

Załączniki do pobrania