Aktualizacja homebiuro w dniu 05.07.16

Informujemy, że w dniu 05.07.2016 o godzinie 23:00 zaplanowana jest aktualizacja aplikacji homebiuro (fakturowanie i zarządzanie magazynem on-line).

Zakres zmian w ramach planowanej aktualizacji:

NOWE FUNKCJE:

  1. Faktury cykliczne – automatyczne wystawianie i wysyłanie faktur, o ustalonych parametrach, do danego kontrahenta.
  2. Faktury (lub inaczej rachunki) dla podatników zwolnionych z VAT (faktury ZW).
  3. Wycena magazynu.

POPRAWKI I ULEPSZENIA:

  1. Modernizacja widgetu do ustawiania filtru wg. zakresu dat.
  2. Dodawanie przedrostka do NIP w sytuacji, gdy faktura zawiera stawki np UE, WDT lub MOSS.
  3. Zadania w tle – wszystkie czasochłonne zadania: multiwydruki, wydruki rejestrów, KPiR, inwentaryzacji zostały przeniesione do „tła” aplikacji. O postępie wykonania użytkownik informowany jest za pośrednictwem stosownych, procentowych wskaźników (lewy, dolny róg ekranu). Kliknięcie we wskaźnik skutkuje wyświetleniem dodatkowych informacji.
  4. Modyfikacja interfejsu do wyboru produktów w formularzach dokumentów, m.in.:
    1. nowe pole “symbol” w formularzach dokumentów magazynowych, umożliwiające wyszukiwanie tylko po symbolu.
    2. przeniesienie ikonek “powiązano” i “ostrzeżenie” w nowe miejsce.
    3. focus w polach do wyboru produktów nie powoduje już usunięcia powiązania – aby zostało usunięte, konieczna jest zmiana zawartości pól.
    4. Wprowadzenie symboli na podglądach oraz wydrukach dokumentów magazynowych.
  5. Ustawienia – dodanie ostrzeżenia przy zmianie sposobu wyceny magazynu w sytuacji, gdy użytkownik posiada już wystawione dokumenty magazynowe.
  6. Inwentaryzacja:
    1. ostrzeżenie o istnieniu dokumentów z odroczonym skutkiem przy zatwierdzaniu inwentaryzacji.
    2. poprawka błędu uniemożliwiającego multiwydruki inwentaryzacji.
    3. drobne poprawki wydajnościowe.
  7. Możliwość definiowania własnego tematu maila z fakturą.
  8. Zniesienie walidacji i masek kodu pocztowego w adresie firmy (właściciela konta).
  9. Modyfikacja szablonu pdf KPiR – optymalizacja tabeli.
  10. Modyfikacje szablonów pdf rejestrów (VAT i MOSS): zmniejszenie czcionki, zmiany szerokości kolumn, optymalizacja tabel.
  11. KPiR – zniesienie automatycznych korekt kosztów z uwzględnieniem przepisów przejściowych.
  12. Data dostawy towaru / wykonania usługi na fakturze sprzedażowej może być teraz także “datą sprzedaży”.
  13. Poprawione zostało zachowanie systemu w sytuacji, gdy konto straciło ważność (rozwiązuje zgłaszane przez użytkowników nieskończone pętle przekierowań).