Aktualizacja usługi homebiuro

Informujemy, że w dniu 23.10.2016 wdrożona została aktualizacja aplikacji homebiuro (fakturowanie i zarządzanie magazynem on-line).

Zakres zmian w ramach planowanej aktualizacji.

Nowe i zmienione funkcje:

  • DOKUMENTY POWIĄZANE
    Teraz dokumenty, które są ze sobą związane (np. faktura i WZ, lub faktura VAT i faktura korekcyjna) można łatwo znaleźć klikając nową ikonę na liście dokumentów. Wyświetlona zostanie lista dokumentów powiązanych. Nie ma potrzeby szukania ich osobno.
  • EKSPORT REJESTRÓW VAT DO PLIKU CSV (dotyczy wersji homebiuro unlimited)
    Chcesz przesłać księgowej dane ze swojej sprzedaży? Potrzebujesz zestawienia zakupów do analizy finansowej? Teraz wystarczy otworzyć odpowiedni rejestr i wcisnąć “Eksport do CSV”, a wszystkie dane zostaną zapisane w pliku, który można otworzyć przy pomocy programu typu Excel.
  • IMPORT PRODUKTÓW LUB KONTRAHENTÓW Z PLIKU CSV
    Jeśli chcesz dodać do bazy większą ilość produktów lub wpisać nowe kontakty, wystarczy teraz odpowiedni plik zapisany w formacie .CSV. Importując go do Favato oszczędzisz czas i zamiast wpisywać dane ręcznie, umieścisz je w bazie prawie natychmiast.

Poprawki i ulepszenia:

  • Refaktoryzacja kodu generującego listy dok. powiązanych dla faktur kosztowych + zmiany w interfejsie,
  • poprawki w stronicowaniu listy kontrahentów,
  • dostosowanie integracji z GUS do najnowszych zmian w API GUS,
  • zabezpieczenie formularzy dokumentów przed wielokrotnym kliknięciem “zapisz”,
  • poprawki w mechanizmie zapisywania/odczytu plików tymczasowych w atNow,
  • poprawki w mechanizmie automatycznego wylogowywania (wylogowanie mogło nie nastąpić w sytuacji, gdy serwis był otwarty – jednocześnie – w kilku kartach).