Blokada dostępu do SSH

W artykule znajdziesz informacje, jak zablokować dostęp SSH na poprzedniej platformie home.pl. Korzystasz z nowego Panelu klienta? Sprawdź: jak zablokować dostęp SSH na nowej platformie home.pl.
Po zakończeniu rejestracji usługi hostingu w home.pl, połączenie SSH jest domyślnie aktywne (wyjątek stanowią usługi nie obsługujące funkcji SSH). W dowolnej chwili możesz wyłączyć (zablokować) dostęp SSH dla całego serwera i analogicznie ponownie go uruchomić. Zmiany wykonasz w panelu administracyjnym usługi hostingu.
WAŻNE! Wyłączenie dostępu SSH w preferencjach serwera, powoduje jego wyłączenie dla wszystkich kont – w tym konta głównego hostingu.
Do SFTP i SSH można logować się za pomocą: konta głównego oraz wszystkich kont FTP, które posiadają dostęp do całej zawartości serwera FTP oraz kont FTP z ograniczonym dostępem

Jak włączyć i wyłączyć połączenie SSH dla serwera?

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Kliknij opcję menu “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Usługi
  3. Kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz zmienić globalne ustawienia antyspamowe. Spowoduje to rozwinięcie mini-podglądu usługi.
    Panel klienta home.pl - Usługi - Kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz zmienić globalne ustawienia antyspamowe
  4. Kliknij przycisk Konfiguracja usługi.
    Panel klienta home.pl - Usługi - Nazwa serwera - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  5. Przejdź do Preferencji usługi i zmień ustawienia.
    Panel klienta home.pl - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Preferencje - Zmień ustawienia
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!

Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.

Poznaj Pomoc Premium Sprawdź ofertę