Marketing e-mail w małym sklepie internetowym

E-mail Marketing w dużym sklepie internetowym to podstawa efektywnego budowania bazy klientów oraz docierania do kluczowych użytkowników zainteresowanych konkretnym produktem. Jednak coraz odważniej poczynają sobie na tym polu także mniejsi gracze. Dzięki specjalnym narzędziom oraz wciąż popularnej metodzie kontaktu, jaką jest email, sklepy internetowe dopiero zaczynające swoją przygodę mają niepowtarzalną szansę rozwinąć swój biznes. W 26 odcinku podcastu Mistrzowie eCommerce home.pl rozmawiamy z właścicielem freshmail.pl, Pawłem Salą, który jest ekspertem w dziedzinie email marketingu.

Z tego odcinka dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego email marketing w sklepie internetowym jest ważny?
  • Jak segmentować bazę klientów i wg jakich kategorii warto to robić?
  • Jak sprawić, aby nieaktywni użytkownicy w bazie do email marketingu zaczęli kupować w Twoim sklepie internetowym?