Jak zintegrować sklep z serwisem Opineo?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Opineo.pl jest serwisem propagującym zakupy w internecie. Gromadzi opinie użytkowników o dokonanych przez nich transakcjach po to, by e-zakupy były jak najmniej ryzykowne. eSklep może zostać zintegrowany z tym serwisem, aby Twoi klienci mogli dodawać opinie również o Twoich produktach i usługach.

Jak zintegrować sklep z serwisem Opineo?

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu Dodatki i integracje > inne integracje 
  3. Kliknij przycisk Konfiguruj, który znajduje się przy module Opineo.
    Uruchom integrację z serwisem opineo aby pozyskać dodatkową promocję swojego sklepu internetowego
  4. Wprowadź identyfikator publiczny usługi Opineo, dostępny jest on do pobrania z panelu Opineo, po spełnieniu określonych przez usługodawcę warunków
    Jeśli masz już konto Opineo, znajdziesz swój identyfikator publiczny w panelu klienta. W przeciwnym razie, załóż konto Opineo.
    Wprowadź dodatkowe ustawienia dla integracji Opineo
  5. Uzupełnij treść pola zgody na wysłanie prośby o opinię. Proponowana przez nas treść:

    „Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych w postaci adresu e-mail oraz informacji o złożonym przeze mnie zamówieniu do Opineo (Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.), w celu poznania mojej opinii na temat zakupu w sklepie internetowym „mojsklep.com”, która zostanie opublikowana w serwisie Opineo.pl”

    To pole będzie pojawiało się w przypadku każdego typu zamówienia, razem z polem regulaminu. Nie jest ono domyślnie zaznaczone ani obowiązkowe, aby zrealizować zamówienie.

  6. Wprowadź ilość dni roboczych, po przekroczeniu których od utworzeniu zamówienia, wysłana zostanie prośba o wystawienie opinii na temat zakupów w naszym sklepie

    Dopuszczalny przedział to od 0 do 30 dni. W przypadku braku parametru przyjmujemy wartość 0. Prosimy o poprawne oszacowanie czasu, po którym klienci otrzymują zamówienia – to zwiększa szanse na wystawienie opinii.

  7. Informację o tym czy klient podczas składania zamówienia zaznaczył dedykowaną zgodę można zweryfikować w podglądzie na liście zamówień, podglądzie zamówienia oraz w jego edycji
    Integracja Opineo

    Informacja ta oznacza jedynie, że klient zaznaczył zgodę Opineo. Nie jest to równoznaczne z potwierdzeniem odebrania przez system Opineo informacji o konieczności wysłania zgody do klienta. Jeżeli identyfikator publiczny jest błędny lub konto nie spełnia określonych przez Opineo warunków to żądanie nie zostanie wysłane.

Czytaj więcej:
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie