Panel sklepu Shoper: Grupy klientów

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem opcji menu Grupy klientów możesz tworzyć grupy klientów w zależności od upodobań: zarówno Twoich, jak i Twoich klientów. Dzięki temu będziesz mógł w szybki sposób wysłać newsletter czy udzielić rabat ściśle określonej grupie Twoich klientów.

Przeczytaj także: jak tworzyć i zarządzać grupami klientów oraz jak je usunąć z panelu sklepu Shoper.
Planujesz komunikację ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami? Chcesz wysyłać im reklamy, newsletter lub utrzymać z nimi kontakt? Zadbaj o prawidłowe działania związanie z RODO i ochroną danych osobowych. Przeczytaj więcej o RODO w sklepie internetowym.

Parametry grup klientów:

Każdy grupa klientów opisana jest następującymi parametrami:

  • Nazwa – krótki, jednoznaczny opis grupy klientów,
  • Rabat – przyporządkowany do powyższej grupy rabat, wyrażony w procentach,
  • Automatycznie dodawaj klientów do tej grupy – za pomocą tej opcji możesz automatycznie dodawać klientów do wybranej grupy – tuż po zakończonej rejestracji klienta.

Sklep internetowy - Klienci - Grupy klientów - Każdy grupa klientów opisana jest następującymi parametrami

Spersonalizowane wiadomości e-mail – klucz do zwiększenia sprzedaży!
Im więcej wiesz o swoich klientach, tym więcej różnych grup możesz tworzyć. Będzie to przydatne podczas wysyłania do nich newsletterów, np. z ofertą indywidualnie skierowaną tylko do określonych klientów. Sprawdzaj więc, co kupują Twoi klienci, jakie produkty oglądają, z jakich miast są – wszystkie te informacje pozwolą Ci stworzyć wiele grup klientów, które będą odwzorowaniem ich profilu. Dzięki temu kolejna wysłana przez Ciebie oferta zostanie przez nich zauważona, a nie od razu skasowana, bez zagłębiania się w jej treść.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie