Jak dodać produkt do złożonego już zamówienia?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pomocą Panelu sklepu możesz dołączyć kolejny produkt do złożonego już zamówienia. Jest to przydatna funkcja w sytuacji, gdy klient skontaktował się z Tobą w celu modyfikacji zamówienia, które już złożył. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak dodać kolejne produkty do złożonego już zamówienia.

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu ZAMÓWIENIA.
  3. Kliknij opcję Edytuj w kolumnie Akcje przy wybranym zamówieniu, aby przejść do szczegółów zamówienia, do którego chcesz dodać kolejny produkt.
  4. Wybierz zakładkę Zamówione produkty, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  5. Kliknij przycisk Dodaj produkt do zamówienia.
  6. Korzystając z wyszukiwarki znajdź produkt, który chcesz dodać do zamówienia.
  7. W kolumnie Akcje kliknij ikonę plusa, aby dodać wybrany produkt do zamówienia.
  8. Po dodaniu produktu do zamówienia będzie on widoczny na liście. Edytuj jego ustawienia, aby zmienić ilość, cenę i inne parametry produktu w tym określonym zamówieniu.
  9. Wprowadzone zmiany nie będą miały wpływu na globalne ustawienia produktów w magazynie.

Za pomocą opcji Akcje, która znajduje się w dolnej części strony, możesz dodać do zamówienia dowolną ilość produktów.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie