Jak zintegrować sklep z serwisem Pinterest?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Pinterest to serwis społecznościowy działający na zasadzie znanej wszystkim tablicy korkowej. Można na niej przypinać (ang. pin – przypiąć) interesujące nas treści. Są to przede wszystkim zdjęcia, choć możemy przypinać również filmy, notatki, artykuły, cytaty – słowem wszystko, co wygląda na ciekawą lub interesującą treść w Internecie. Przypięcie nie wymaga wysiłku i można to zrobić jednym kliknięciem, a nasi znajomi i inne osoby mogą obserwować nasze „piny”, a nawet skopiować je na swoją tablicę. Pinterest jest więc idealnym miejscem do promocji kreatywnego e-biznesu.

Jak włączyć przycisk Pinterest w sklepie eSklep?

Aby uruchomić integrację z serwisem Pinterest:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny
  3. Wybierz zakładkę Szczegóły produktów, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    W sekcji Szczegóły produktu szablonu graficznego znajdziesz m.in. dodatkowe opcje do wyświetlenia na karcie produktu
  4. W sekcji „Akcje” zaznacz opcję (checkbox) „Pinterest – Pin it” i zapisz wprowadzone zmiany.
  5. Od tej chwili na ekranie szczegółów każdego produktu będzie wyświetlany przycisk „Pin it”:
    Social Media w sklepie internetowym
Czytaj więcej:
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie