Jak zmienić status zamówienia?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem Panelu sklepu Shoper możesz w każdym momencie zmienić status zamówienia. Przykładowo, możesz zmienić status zamówienia z „w realizacji” na „wysłane”. Klient za pomocą odpowiedniego statusu jest informowany o stanie jego zamówienia. Z tego powodu warto aktualizować statusy zamówień w Twoim sklepie.

Aby zmienić status zamówienia:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu Obsługa sklepu -> Zamówienia.
  3. Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję Edytuj znajdującą się w kolumnie  Akcje przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.
  4. W polu Status wybierz odpowiedni status zamówienia. Pamiętaj, że statusy zamówień możesz dowolnie modyfikować w opcji menu: Obsługa zamówień -> Statusy zamówień.
    Sklep internetowy - Sprzedaż - Zamówienia - Edytuj - W polu Status wybierz odpowiedni status zamówienia
  5. Zapisz wprowadzone zmiany przy zamówieniu.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak dodać własny status zamówienia, z którego później możesz skorzystać w sklepie.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie