Jak zmienić termin wysyłki asortymentu ze sklepu?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Może się tak zdarzyć, że podczas prowadzenia sklepu internetowego będziesz musiał zmienić termin wysyłki dla produktu (np. gdy termin dostawy się opóźni). Za pomocą Panelu sklepu możesz zmodyfikować informacje o terminach wysyłki, które wyświetlane są na kartach produktów.

Aby zmienić termin wysyłki dla produktu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu PRODUKTY.
  3. Korzystając z filtru nad listą produktów wyświetl produkt, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki.
  4. Zaznacz opcję (checkbox) Ikona Checkbox - Opcja do zaznaczenia przy produkcie, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki (możesz też zaznaczyć kilka produktów). Następnie za pośrednictwem opcji Akcje (górna część ekranu), wybierz „zmień czas wysyłki” i określ nowy termin wysyłki dla zaznaczonych produktów.
  5. Kliknij przycisk Wykonaj, aby zmienić termin wysyłki dla wybranego produktu lub produktów.
Terminy wysyłek możesz skonfigurować w opcji menu Ustawienia > Asortyment > Czas wysyłki.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie