Konfiguracja procesu dodawania do koszyka

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Dodawanie produktów do koszyka może odbywać się na trzy sposoby wg. opcji dostępnych w sekcji Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk.

  • Odśwież stronę i nie przenoś do koszyka – klient po kliknięciu przycisku Do koszyka, będzie mógł nadal kontynuować zakupy (nie zostanie przeniesiony do podglądu zamówienia w koszyku).
  • Odśwież stronę i przenieś do koszyka – klient po po kliknięciu przycisku Do koszyka, zostanie przekierowany do podglądu zamówienia w koszyku.
  • Nie odświeżaj strony, wyświetl komunikat potwierdzenia – klient po kliknięciu przycisku Do koszyka, zostanie wyświetlony komunikat potwierdzający dodanie wybranego produktu do koszyka (tak jak na poniższym przykładzie).eSklep - Komunikat potwierdzenia - Pomyślnie dodano do koszyka - Kliknij przycisk Kontynuuj zakupy

Zmianę ustawień prezentacji procesu dodawania produktu do koszyka wykonasz w opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk.

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie