Jak zalogować się do Poczty home.pl?

Jak w Poczcie home.pl zalogować się do skrzynki e-mail? Jak wylogować się z serwisu Poczta home.pl? Jak ustawić automatyczne wylogowanie z Poczty home.pl? Pod adresem: https://poczta.home.pl możesz w każdej chwili zalogować... Czytaj więcej >>

Jak zmienić hasło w home.pl?

Poznanie obecnego hasła dostępu, np. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl jest niemożliwe. W sytuacja zapomnienia hasła do usług home.pl, istnieje możliwość jego zmiany na inne. W home.pl pojęcie... Czytaj więcej >>

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu?

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen przypisanych do serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę e-mail... Czytaj więcej >>

Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl?

Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl? Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl? Nie mogę zalogować się... Czytaj więcej >>

Kategoria:

Inne zagadnienia

Z eSklepem od home.pl w kilku krokach uruchomisz sprzedaż w Internecie. Zarejestruj pakiet i zacznij działać. Korzystaj z najlepszego wsparcia specjalistów eCommerce w home.pl. Działamy niezawodnie od 20 lat. Dołącz do 2 mln użytkowników home.pl!

Z eSklepem od home.pl w kilku krokach uruchomisz sprzedaż w Internecie. Zarejestruj pakiet i zacznij działać. Korzystaj z najlepszego wsparcia specjalistów eCommerce w home.pl

Jak skonfigurować program lojalnościowy?

Wprowadzenie Jak włączyć i skonfigurować ustawienia programu lojalnościowego? Jak wymieniać punkty zebrane w programie lojalnościowym? Jak administrator sklepu możesz zarządzać punktami klientów? Wprowadzenie Program lojalnościowy pozwala na premiowanie aktywnych klientów...

Jak sprawdzić ID mojego Fanpage na Facebook.com?

W sytuacji, gdy będziesz chciał włączyć w sklepie moduł "Facebook - lubię to" lub uruchomić sklep na portalu Facebook, konieczne jest uzyskanie tzw. identyfikatora (ID) Twojego Fanpage'a w portalu Facebook....

Jak ręcznie potwierdzić rejestrację nowego klienta?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz samodzielnie potwierdzić rejestrację nowego klienta w Twoim sklepie. Jest to przydatna funkcjach w sytuacjach, gdy użytkownik nie może samodzielnie potwierdzić rejestracji (np. z powodu braku...

Jak sprawdzić historię wysłanych wiadomości e-mail?

Jeżeli chcesz sprawdzić historię wysłanych wiadomości e-mail ze sklepu do klientów (np. potwierdzenie rejestracji klienta czy też potwierdzenie złożonego zamówienia) możesz na bieżąco śledzić historię wysyłek takich wiadomości. W tym...

Jak wyczyścić pamięć cache w sklepie internetowym?

Pamięć cache pozwala na przyspieszenie działania sklepu poprzez zapisywanie ostatnio wysyłanych elementów. Pozwala to na skrócenie czasu potrzebnego na załadowanie informacji (np. karty produktu). Poradnik wideo: Jak wyczyścić pamięć cache...

Jak sprawdzić ostatnie operacje (logi) administratora?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz w każdym momencie sprawdzić historię logowań i wykonywane operacje dowolnego administratora sklepu. W tym celu wykonaj poniższe kroki: Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij...

Jak wystawić produkt na aukcję Allegro?

Za pomocą Panelu sklepu możesz wystawić oferowane produkty na aukcjach Allegro. Pozwoli Ci to dotrzeć z Twoją ofertą do jeszcze większej liczby Klientów! Przed wystawieniem produktu na aukcję, należy skonfigurować...

Jak utworzyć nowego administratora sklepu?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz utworzyć kolejne konto użytkownika, który będzie miał dostęp do konfiguracji sklepu (tzw. administrator). Dodatkowo możesz zarządzać uprawnieniami Twoich administratorów, np. jeden może mieć dostęp tylko...

Czy mogę sprzedawać produkty cyfrowe?

Sklep internetowy eSklep umożliwia wystawianie na sprzedaż produktów cyfrowych o dowolnym formacie (np. e-booków lub audiobooków).  Aby sprzedaż tych produktów działała zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, proponujemy wykonać poniższe kroki. Korzystasz...

Wzajemne powiązywanie produktów

Za pomocą Panelu sklepu możesz powiązać ze sobą kilka produktów. Oznacza to, że po wyświetleniu szczegółów danego produktu, w dolnej części ekranu będą wyświetlane propozycje innych produktów, z którymi jest...

Pola ISBN, KGO, BLOZ7, BLOZ12 oraz Kod producenta

W sytuacji, kiedy prowadzisz księgarnię internetową, sklep z elektroniką lub sprzedajesz medykamenty, aby móc w pełni wykorzystać możliwości integracji z porównywarkami, konieczne jest zawsze podanie dodatkowych kodów, zależnych od branży....

Jak włączyć opcję zapytaj o produkt?

Użytkownik przed podjęciem decyzji o zakupie danego produktu może mieć wątpliwości, które chciałby rozwiać (np. wysyłając zapytanie o produkt). Sklep internetowy eSklep pozwala włączyć funkcję Zapytaj o produkt, która pozwala...

Jak sprzedawać produkty za 0zł?

Sklep internetowy eSklep umożliwia sprzedaż produktów w cenie 0zł (bezpłatnych), niezależnie od waluty, która jest ustawiona w sklepie. Jest to przydatna funkcja, gdy chcesz rozpocząć promocję, podczas której wybrane produkty...

Jak dodać atrybuty do produktów?

Aby przedstawić Klientom wszelkie informacje o Twoim produkcie, możesz określić specyfikację (np. techniczną) dla Twoich produktów. Pamiętaj, że im więcej klient wie o produkcie, tym mniejsze ma wątpliwości odnośnie zakupu....

Zaawansowana, obustronna integracja eSklep z Allegro

Serwis aukcyjny Allegro zwiększy sprzedaż Twoich produktów. Integracja pozwala na wystawianie produktów dodanych w sklepie jako aukcji Allegro oraz automatyczne tworzenie zamówień w sklepie – na podstawie zakupów na Allegro...

Jak zduplikować produkt w sklepie?

Podczas tworzenia listy oferowanych produktów w sklepie internetowym może być wymagane wpisanie takich samych informacji, wymiarów, treści przy kilku produktach. Aby nie musieć tworzyć wszystkich produktów z osobna, możesz skorzystać...

Jak dodać lub zmodyfikować opis produktu?

Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do opcji menu ASORTYMENT > PRODUKTY. Kliknij opcję Edytuj, która znajduje się w kolumnie akcje przy...

Do czego służy plik robots.txt?

Plik robots.txt jest jednym z pierwszych plików, sprawdzanym przez roboty indeksujące witrynę. W pliku tym definiowane są informacje dotyczące części serwisu, których nie chcesz udostępniać robotom. Plik robots.txt dla sklepu...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub
Zaufało nam już 375 tysięcy Klientów

Od ponad 20 lat budujemy polski Internet i bezustannie rozwijamy nasze usługi. Współpracując z innymi liderami w swoich dziedzinach, tworzymy unikalne rozwiązania na skalę europejską.