Jak zalogować się do Poczty home.pl?

Jak w Poczcie home.pl zalogować się do skrzynki e-mail? Jak wylogować się z serwisu Poczta home.pl? Jak ustawić automatyczne wylogowanie z Poczty home.pl? Pod adresem: https://poczta.home.pl możesz w każdej chwili zalogować... Czytaj więcej >>

Jak zmienić hasło w home.pl?

Poznanie obecnego hasła dostępu, np. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl jest niemożliwe. W sytuacja zapomnienia hasła do usług home.pl, istnieje możliwość jego zmiany na inne. W home.pl pojęcie... Czytaj więcej >>

Jak przypisać domenę do serwera w Panelu klienta?

Poradnik wideo: jak przypisać domenę do hostingu w home.pl? Jak przypisać domenę do serwera? Jak przypisać domenę do serwera (dla zaawansowanych)? Znajdziesz tutaj instrukcje jak przypisać domenę do hostingu na nowej... Czytaj więcej >>

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu?

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen przypisanych do serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę e-mail... Czytaj więcej >>

Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl?

Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl? Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl? Nie mogę zalogować się... Czytaj więcej >>

Kategoria:

Klienci

Jak wysłać newsletter do klientów i subskrybentów?

W panelu sklepu możesz zarządzać klientami oraz subskrybentami i analogicznie grupami klientów i grupami subskrybentów. Pojedynczy klienci i subskrybenci to zbiór danych o użytkownikach. Grupy umożliwiają połączenie pojedynczych jednostek w...

Jak samodzielnie dodać klienta do listy subskrybentów?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz tworzyć grupy subskrybentów, do których następnie możesz przypisywać klientów. Grupy subskrybentów pozwalają podzielić użytkowników na grupy docelowe (np. stali użytkownicy, nowi klienci, użytkownicy do 18...

Jak utworzyć grupę subskrybentów?

Sklep internetowy eSklep umożliwia wysyłanie biuletynów informacyjnych (newsletterów), w których mogą znajdować się informacje o nowościach i promocjach. Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz przypisywać poszczególnych klientów do grup subskrybentów, które...

Jak powiązać klientów z utworzoną grupą subskrybentów?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz tworzyć grupy subskrybentów, do których następnie możesz przypisywać klientów. Grupy subskrybentów pozwalają podzielić użytkowników na grupy docelowe (np. stali użytkownicy, nowi klienci, użytkownicy do 18...

Jak zmodyfikować dodaną opinię o produkcie?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz modyfikować opinie o produktach, które zostały opublikowane w Twoim sklepie przez klientów. Przykładowo, możesz zmienić zawartość opinii, w której znajdują się wulgaryzmy lub inne informacje...

Jak powiązać klienta z konkretną grupą?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz przypisywać swoich klientów do konkretnych grup. Tym sposobem możesz podzielić Twoich użytkowników w grupy, dzięki czemu łatwiej będzie Ci zarządzać, np. rabatami przypisanymi do klientów....

Jak ręcznie potwierdzić rejestrację nowego klienta?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz samodzielnie potwierdzić rejestrację nowego klienta w Twoim sklepie. Jest to przydatna funkcjach w sytuacjach, gdy użytkownik nie może samodzielnie potwierdzić rejestracji (np. z powodu braku...

Jak potwierdzić otrzymaną opinie o produkcie?

Klienci sklepu internetowego eSklep mają możliwość dodawania opinii do produktów. Opinie produktów mogą wymagać uprzedniej akceptacji administratora przed ich opublikowaniem na stronach sklepu. Aby potwierdzić opublikowanie otrzymanej opinii: Zaloguj się...

Jak dodać zamówienie za pomocą Panelu sklepu?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie dodać zamówienie składane przez klienta, np. telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się...

Jak włączyć opcję zapytaj o produkt?

Użytkownik przed podjęciem decyzji o zakupie danego produktu może mieć wątpliwości, które chciałby rozwiać (np. wysyłając zapytanie o produkt). Sklep internetowy eSklep pozwala włączyć funkcję Zapytaj o produkt, która pozwala...

Jak utworzyć dodatkowe pola w formularzach sklepu?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz utworzyć dodatkowe pola wyświetlane w formularza, które muszą wypełniać użytkownicy (np. formularz zamówienia lub formularz kontaktowy). Przykładowo, możesz dodać dodatkowe pole tekstowe lub pole wyboru....
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub
Zaufało nam już 375 tysięcy Klientów

Od ponad 20 lat budujemy polski Internet i bezustannie rozwijamy nasze usługi. Współpracując z innymi liderami w swoich dziedzinach, tworzymy unikalne rozwiązania na skalę europejską.