Nasze Biuro Obsługi Klienta
pracuje 24h/dobę. Jak zawsze.
Jeśli jesteś już naszym klientem, przed połączeniem przygotuj
ID konta oraz kod autoryzujący, który znajdziesz w Panelu klienta
w sekcji Wsparcie Klienta.
Infolinia dostępna jest pod numerem: +48 504 502 500
Dzwonisz z numeru zapisanego w Twoim Panelu Klienta? Po powitaniu, wybierz:
-
1 Płatności lub zmiana właściciela
Logowanie, obsługa i zmiana hasła do panelu - 2 Domeny, hosting, poczta e-mail i certyfikaty SSL
- 3 Shoper, PrestaShop, Kreator stron WWW, eKsięgowość i inne usługi ecommerce
- 4 Serwery VPS, chmura lub serwery dedykowane
- 5 Office 365, Google Workspace, Acronis Backup, TeamViewer, Anydesk
- 6 Pozycjonowanie SEO, SEM, reklama internetowa
Jeśli dzwonisz z innego numeru, wybierz:
- 1 Jeśli chcesz zostać naszym klientem
- 2 Jeśli jesteś już naszym klientem
Pomoc dedykowanych specjalistów dotycząca poszczególnych usług jest dostępna w dni robocze od 8 do 20. W pozostałych godzinach obsługę prowadzą dyżurni konsultanci.
Jeśli dedykowany specjalista nie będzie akurat dostępny, dyżurny konsultant przyjmie Twoje zapytanie i przekaże je do dalszej realizacji.