Witaj na infolinii home.pl

korzystaj z najwyższych standardów obsługi klientów home.pl

Zadzwoń pod poniższy numer, aby połączyć się z infolinią:

504 502 500

Po nawiązaniu połączenia z infolinią home.pl wybierz:

  • 0 – Logowanie, obsługa i zmiana hasła do Panelu klienta
  • 1 – Płatności oraz zmiana właściciela usług
  • 2 – Domeny, hosting, poczta e-mail oraz certyfikaty SSL
  • 3 – Sklep internetowy lub aplikacja homebiuro,
  • 4 – Serwery VPS, chmura lub serwery dedykowane,
  • 5 – Tworzenie stron internetowych, aktualizacje CMS, migracje danych
  • 6 – Office 365, GSuite, Sitelock, Antywirusy i Acronis Backup,
  • 7 – WordPress – instalacja i konfiguracja.
Kliknij tutaj, aby wybrać inny kanał komunikacji z Biurem Obsługi Klienta home.pl

Dla wygody oraz w trosce o czas naszych Klientów infolinia home.pl została podzielona według tematów rozmów. Dzięki temu możesz szybko połączyć się z zespołem specjalistów przygotowanych do udzielenia wsparcia dla wybranej grupy produktów i usług.

Podczas połączenia z infolinią home.pl wybierz temat rozmowy przypisany do Twojego typu usługi, aby porozmawiać o jej konfiguracji i obsłudze, zgłosić problem techniczny lub poznać ofertę na jej rejestrację, lub przedłużenie abonamentu. Po krótkiej chwili zostaniesz połączony z konsultantem.

Możesz rozszerzyć swoje konto o dodatkowy zakres świadczonej pomocy. Skorzystaj z oferty: Pomoc Premium, czyli priorytetowego wsparcia na wszystkich kanałach kontaktu (infolinia, czat, e-mail), które obejmuje m.in.:

  • krótki czas oczekiwania na infolinii,
  • dedykowany czat techniczny,
  • możliwość zamówienia, aby konsultant oddzwonił,
  • szeroki zakres pomocy technicznej.

Infolinia home.pl dostępna jest 24h na dobę. Pomoc dedykowanych specjalistów dostępna jest w dni robocze od 08:00 do 20:00. Poza godzinami pracy specjalistów obsługa prowadzona jest przez dyżurujących konsultantów.

Jeśli Twoje zapytanie będzie wykraczało poza zakres świadczonej pomocy, konsultant może przekierować/przełączyć Cię do odpowiedniego zespołu specjalistów lub jeśli, dedykowani specjaliści nie będą dostępni, zapisać i przekazać Twoją dyspozycję do realizacji w godzinach pracy specjalistów.

Informujemy, że w ramach dostępnych kanałów komunikacji dostępne jest także forum dyskusyjne home.pl, na którym obecni są pracownicy firmy, klienci oraz inni użytkownicy naszych usług. Jeśli masz niestandardowe pytanie dot. obsługi i konfiguracji usługi, tworzenia stron WWW, budowania wizerunku w sieci internet, zapraszamy do utworzenia nowego wątku i rozpoczęcie dyskusji. Na forum home.pl obecni są także dedykowani specjaliści obsługujący wybrane usługi home.pl, m.in. sklepu internetowego, usługi eKsięgowość oraz serwerów dedykowanych/chmury.
Dodatkowe informacje:

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak