
Nasze Biuro Obsługi Klienta
pracuje 24h/dobę. Jak zawsze.
Jeśli jesteś już naszym klientem, przed połączeniem przygotuj
ID konta oraz kod autoryzujący, który znajdziesz w Panelu klienta
w sekcji Wsparcie Klienta.
Infolinia dostępna jest pod numerem: +48 504 502 500
Po powitaniu na infolinii,
wybierz:
- 0 Płatności lub zmiana właściciela
- 1 Logowanie, obsługa i zmiana hasła do panelu
- 2 Domeny, hosting, poczta e-mail i certyfikaty SSL
- 3 eSklep, PrestaShop, eKsięgowość i inne usługi ecommerce
- 4 Serwery VPS, chmura lub serwery dedykowane
- 5 Tworzenie stron WWW, aktualizacje CMS
- 6 Office 365, Google Workspace, Acronis Backup, TeamViewer, Anydesk
- 8 Kreator stron WWW
- 9 Pozycjonowanie SEO, SEM, reklama internetowa
Pomoc dedykowanych specjalistów dotycząca poszczególnych usług jest dostępna w dni robocze od 8 do 20. W pozostałych godzinach obsługę prowadzą dyżurni konsultanci.
Jeśli dedykowany specjalista nie będzie akurat dostępny, dyżurny konsultant przyjmie Twoje zapytanie i przekaże je do dalszej realizacji.