Jak zalogować się do Poczty home.pl?

Jak w Poczcie home.pl zalogować się do skrzynki e-mail? Jak wylogować się z serwisu Poczta home.pl? Jak ustawić automatyczne wylogowanie z Poczty home.pl? Pod adresem: https://poczta.home.pl możesz w każdej chwili zalogować... Czytaj więcej >>

Jak zmienić hasło w home.pl?

Poznanie obecnego hasła dostępu, np. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl jest niemożliwe. W sytuacja zapomnienia hasła do usług home.pl, istnieje możliwość jego zmiany na inne. W home.pl pojęcie... Czytaj więcej >>

Jak przypisać domenę do serwera w Panelu klienta?

Poradnik wideo: jak przypisać domenę do hostingu w home.pl? Jak przypisać domenę do serwera? Jak przypisać domenę do serwera (dla zaawansowanych)? Znajdziesz tutaj instrukcje jak przypisać domenę do hostingu na nowej... Czytaj więcej >>

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu?

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen przypisanych do serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę e-mail... Czytaj więcej >>

Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl?

Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl? Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl? Nie mogę zalogować się... Czytaj więcej >>

Kategoria:

Sprzedaż

Panel eSklep: Sprzedaż > Zamówienia > Edycja zamówienia

Po przejściu do sekcji Sprzedaż > Zamówienie na ekranie zostaną wyświetlone najbardziej istotne informacje na temat zamówień. Rozwiń szczegóły o zamówieniu lub kliknij przycisk Akcji i przejdź do jego najważniejszych funkcji. Z...

Jak włączyć kalkulator ratalny PayU w eSklepie home.pl?

W ramach płatności elektronicznych PayU możesz włączyć opcję płatności ratalnych. Dzięki temu ułatwisz klientom zakup droższych produktów i zwiększysz wartość koszyka zakupowego w sklepie. Poniższa instrukcja opisuje włączenie kalkulatora ratalnego na...

Jak włączyć płatność Masterpass® w eSklepie home.pl?

Masterpass to elektroniczny portfel, dzięki któremu klienci Twojego sklepu błyskawicznie zapłacą za zakupy. Usługa pozwala płacić praktycznie każdą kartą kredytową, niezależnie od banku oraz wystawcy, a dzięki gwarancji Mastercard ta...

Płatność Masterpass® w eSklepie od home.pl

Czym jest płatność Masterpass? Masterpass to usługa, dzięki której szybko i bezpiecznie klienci zapłacą za produkty lub usługi w Twoim sklepie internetowym. To portfel elektroniczny, w którym zapisane są informacje o...

Zestaw produktów – jak sprzedawać produkty w zestawach?

Sklep internetowy home.pl pozwala na tworzenie zestawów produktów. Funkcjonalność pozwala na łączenie wielu produktów w jeden z określoną ceną. Administrator sklepu będzie mógł określić jakie produktu mają być elementami zestawu oraz...

Automatyczna zmiana statusu zamówień

Wraz z aktualizacją sklepu internetowego eSklep do wersji 5.8.13 udostępnione zostały funkcje: zmień status zamówienia po otrzymaniu płatności, zmień status zamówienia po dokonaniu zwrotu. W sytuacji kiedy klient sklepu internetowego,...

Zwroty produktów zakupionych przez klientów eSklepu

W panelu administracyjnym sklepu internetowego, możesz wykonać zwrot produktu zamówionego przez klienta. Jeśli przykładowo sprzedałeś produkt, a klient zwrócił go (odstąpił od umowy zakupu), możesz edytować zamówienie, wykonując zwrot. Efektem...

Poziomy cen – ceny detaliczne, hurtowe i inne

W sklepie internetowym masz możliwość skonfigurowania kilku poziomów cen. W praktyce oznacza to, że dzieląc swoich klientów na grupy, np. klientów detalicznych i hurtowych, możesz ustalić, jakie ceny produktu będą...

Jak pobrać zamówienia z aukcji Allegro do sklepu?

Zamówienia zrealizowane za pomocą portalu Allegro, mogą być pobierane do sklepu automatycznie lub ręcznie, w zależności od Twoich preferencji. Aby pobieranie zamówień było możliwe, skonfiguruj integrację z Allegro. Kliknij tutaj,...

Ceny promocyjne w wariantach produktu

Warianty produktów pozwalają na uproszczenie wyszukiwania i zakupu produktów, będących odmianą produktu bazowego, np. sprzedając kubek ceramiczny, jego wariantami mogą być kubki o zmienionej kolorystyce. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej...

Konfiguracja procesu dodawania do koszyka

Dodawanie produktów do koszyka może odbywać się na trzy sposoby. Odśwież stronę i nie przenoś do koszyka - klient po kliknięciu przycisku Do koszyka, będzie mógł nadal kontynuować zakupy (nie...

Jak zmienić status zamówienia?

Przejdź do Sprzedaż -> Zamówienia. Klikając w ikonę  w kolumnie Akcje, przejdź do zamówienia, dla którego chcesz zmienić status. W polu Status wybierz interesujący Cię status zamówienia. Statusy zamówień możesz...

Jak włączyć jednorazowy rabat dla klientów?

Za pomocą opcji menu KONFIGURACJA > MARKETING > RABATY możesz zmienić ustawienia rabatów przyznawanych w Twoim sklepie internetowym, np. jednorazowy rabat dla nowych klientów lub ustawienia sumowania zniżek. Jak wyłączyć lub...

Eraty Santander w sklepie internetowym eSklep

Sklep internetowy eSklep oferuje w ramach panelu administracyjnego, prostą i szybką konfigurację zintegrowanych metod płatności. Systemy płatności dostępne w panelu sklepu zapewniają prosty przepływ informacji pomiędzy usługodawcą płatności, sklepem oraz klientem dokonującym...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub
Zaufało nam już 375 tysięcy Klientów

Od ponad 20 lat budujemy polski Internet i bezustannie rozwijamy nasze usługi. Współpracując z innymi liderami w swoich dziedzinach, tworzymy unikalne rozwiązania na skalę europejską.