Biuro w chmurze od home.pl

Z przyjemnością informujemy, że home.pl wprowadził rozwiązanie do zarządzania firmą w chmurze. Cloud Email Xchange umożliwia współdzielenie plików, zadań i kalendarzy. Narzędzie rozszerza funkcjonalność poczty OX App Suite, która jest w naszej ofercie firmy od zeszłego roku. Nowa poczta staje się tym samym realną alternatywą dla rozwiązań oferowanych przez Google lub Microsoft. W ramach usługi, home.pl zapewnia także dostęp do dodatkowych 10 GB przestrzeni dyskowej umożliwiającej wspólne korzystanie z danych

Usługa Cloud Email Xchange skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich firm, które potrzebują bezpiecznego i wydajnego rozwiązania do pracy w chmurze. Współdzielenie zasobów firmowych, czy definiowanie zadań w ramach zespołu to rozwiązania niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu. W ramach każdego zarejestrowanego stanowiska użytkownik ma do dyspozycji 10 GB przestrzeni na pliki, które można współdzielić z innymi. Dzięki temu nie ma potrzeby ciągłego wymieniania się materiałami i szukania ostatniej wersji zapisanego dokumentu. Bezpośrednio z poziomu poczty istnieje możliwość dostępu do listy zadań, które można swobodnie przydzielać pracownikom. Integracja z kalendarzem zapewnia pełną kontrolę nad realizowanymi i planowanymi pracami wewnątrz organizacji. Tworzenie wspólnej bazy kontaktów to gwarancja, że nieobecność któregoś z pracowników nie zablokuje ciągłości realizacji ważnych projektów.

Rozwiązanie Cloud Email Xchange daje możliwość dostępu on-line do pełnych zasobów wiedzy istotnej dla prowadzenia biznesu z każdego miejsca na świecie. home.pl konsekwentnie inwestuje w rozwiązania, które zapewniają bezpieczeństwo przechowywania danych oraz łatwy do nich dostęp. Więcej informacji na https://home.pl/xchange