Do czego służy opcja: Nazwa i status sklepu?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Ogólne > Nazwa i status sklepu skonfigurujesz podstawowe informacje o swoim sklepie, takie jak:

  • Nazwa sklepu – czyli tytuł zakładki, który będzie wyświetlany w przeglądarkach internetowych, np. nazwa firmy, sklepu.
  • Wyłącz sklep – wybierz tę opcję, gdy wykonujesz prace administracyjne, które mogą powodować błędy lub nie chcesz, by sklep był jeszcze widoczny w sieci Internet.
  • Informacja, gdy sklep jest wyłączony – jeśli wyłączyłeś sklep internetowy, to w tym miejscu możesz wpisać komunikat, który będzie wyświetlany dla odwiedzających. Pamiętaj, że informowanie o pracach administracyjnych jest niezwykle istotne z punktu widzenia Twoich klientów
  • Szybka konfiguracja sklepu – po kliknięciu przycisku „Zobacz” zostanie uruchomiony tzw. Asystent konfiguracji, który w trzech prostych krokach ponownie pomoże Ci przejść podstawowe elementy konfiguracyjne (Asystent konfiguracji jest zawsze uruchomiany po pierwszym zalogowaniu do Panelu sklepu).

Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie