Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Ustawienia rejestracji możesz określić ustawienia dotyczące rejestracji nowych klientów w Twoim sklepie, np. czy Klienci mogą się rejestrować czy nie (możesz dzięki temu uniknąć nowych rejestracji w przypadku kiedy sklep nie jest gotowy do prowadzenia sprzedaży), a także wymagania potwierdzenia rejestracji (dzięki czemu unikniesz rejestracji konto na nieprawdziwe lub niepoprawne dane).
Możesz także ustalić, jakie dane klienta są wymagane podczas rejestracji nowego użytkownika. Za pomocą opcji Tylko zalogowani widzą ceny możesz wymusić na użytkownikach konieczność zarejestrowania się w Twoim sklepie, aby ceny były dla nich dostępne.
Czytaj więcej:
- Do czego służy opcja Wygląd i treści > Dodatkowe pola formularzy?
- Do czego służy opcja menu „Klienci”?
- Jak dodać klienta z poziomu Panelu sklepu?
- Jak utworzyć dodatkowe pola w formularzach sklepu?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.