Jak sprawdzić historię moich zamówień?

Historia zamówień pozwala sprawdzić listę zamówień, ale nie wyświetla informacji o użytkownikach, którzy zainicjowali te zamówienia na Twoim koncie. Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik zainicjował zamówienie na Twoim koncie, przejdź do opcji menu Rejestr zdarzeń w Panelu klienta home.pl.

W Panelu klienta home.pl możesz sprawdzić również historię faktur dla Twojego konta. Po wyświetleniu podglądu dokumentu, będziesz mógł pobrać właściwą fakturę VAT. Faktury VAT są dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności za usługi w home.pl. Więcej informacji o pobieraniu faktur z Panelu klienta home.pl.

Jak sprawdzić historię zamówień w Panelu klienta home.pl?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Konto
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury, która również znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Konto - Wybierz opcję menu Zamówienia i faktury
  4. Na ekranie zostanie wyświetlona sekcja Zamówienia i faktury. W oknie Historia zamówień kliknij przycisk: Sprawdź.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlona tabela z historią zamówień dla Twojego konta. W tabeli możesz sprawdzić numer zamówienia, jego opis, wartość zamówienia, datę zamówienia oraz jego status.
    Możesz kliknąć na wybrane zamówienie, aby wyświetlić szczegółowe informacje.
    Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik Twojego konta jest odpowiedzialny za zainicjowanie wybranego zamówienia, przejdź do Rejestru zdarzeń w Panelu klienta home.pl.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.