Historia zamówień pozwala sprawdzić listę zamówień, ale nie wyświetla informacji o użytkownikach, którzy zainicjowali te zamówienia na Twoim koncie. Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik zainicjował zamówienie na Twoim koncie, przejdź do opcji menu Rejestr zdarzeń w Panelu klienta home.pl.
Jak sprawdzić historię zamówień w Panelu klienta home.pl?
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury, która również znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona sekcja Zamówienia i faktury. W oknie Historia zamówień kliknij przycisk: Sprawdź.
- Na ekranie zostanie wyświetlona tabela z historią zamówień dla Twojego konta. W tabeli możesz sprawdzić numer zamówienia, jego opis, wartość zamówienia, datę zamówienia oraz jego status. Możesz kliknąć na wybrane zamówienie, aby wyświetlić szczegółowe informacje.Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik Twojego konta jest odpowiedzialny za zainicjowanie wybranego zamówienia, przejdź do Rejestru zdarzeń w Panelu klienta home.pl.
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.