Jak sprawdzić historię moich zamówień?

Za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz m.in. zarejestrować kolejne usługi, przedłużyć ważność dotychczasowo zarejestrowanych usług lub dokupić dodatkowe zasoby, np. do serwera. Historie wszystkich operacji zamówień wraz z ich statusami możesz sprawdzić w Panelu Klienta home.pl.

Historia zamówień pozwala sprawdzić listę zamówień, ale nie wyświetla informacji o użytkownikach, którzy zainicjowali te zamówienia na Twoim koncie. Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik zainicjował zamówienie na Twoim koncie, przejdź do opcji menu Rejestr zdarzeń w Panelu Klienta home.pl.

Jak sprawdzić historię zamówień w Panelu Klienta home.pl?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury.
  4. Na ekranie zostanie wyświetlona sekcja Zamówienia i faktury, kliknij przycisk: Historia zamówień.

     
  5. Na ekranie zostanie wyświetlona tabela z historią zamówień dla Twojego konta. W tabeli możesz sprawdzić numer zamówienia, jego opis, wartość zamówienia, datę wysłania zamówienia oraz status. Możesz kliknąć na wybrane zamówienie, aby wyświetlić szczegółowe informacje na temat wybranego zamówienia.
Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik Twojego konta jest odpowiedzialny za zainicjowanie wybranego zamówienia, przejdź do Rejestru zdarzeń w Panelu Klienta home.pl.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub