Jak sprawdzić historię moich zamówień?

Za pomocą Panelu kienta home.pl możesz m.in. zarejestrować kolejne usługi, przedłużyć ważność dotychczasowo zarejestrowanych usług lub dokupić dodatkowe zasoby, np. do serwera. Historie wszystkich operacji zamówień wraz z ich statusami możesz sprawdzić w Panelu Klienta home.pl.

Historia zamówień pozwala sprawdzić listę zamówień, ale nie wyświetla informacji o użytkownikach, którzy zainicjowali te zamówienia na Twoim koncie. Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik zainicjował zamówienie na Twoim koncie, przejdź do opcji menu Rejestr zdarzeń w Panelu Klienta home.pl.

W Panelu klienta home.pl możesz sprawdzić również historię faktur dla Twojego konta. Po wyświetleniu podglądu dokumentu, będziesz mógł pobrać właściwą fakturę VAT. Faktury VAT są dostępne w Panelu Klienta po zaksięgowaniu płatności za usługi w home.pl. Więcej informacji o pobieraniu faktur z Panelu klienta home.pl.

Jak sprawdzić historię zamówień w Panelu Klienta home.pl?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury, która również znajduje się po lewej stronie ekranu.

  4. Na ekranie zostanie wyświetlona sekcja Zamówienia i faktury, kliknij przycisk: Zobacz historię zamówień.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlona tabela z historią zamówień dla Twojego konta. W tabeli możesz sprawdzić numer zamówienia, jego opis, wartość zamówienia, datę zamówienia oraz jego status.
    Możesz kliknąć na wybrane zamówienie, aby wyświetlić szczegółowe informacje.
    Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik Twojego konta jest odpowiedzialny za zainicjowanie wybranego zamówienia, przejdź do Rejestru zdarzeń w Panelu Klienta home.pl.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub