Jak sprawdzić historię moich zamówień?


Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

 

Jak uruchomić płatności cykliczne kartą? Zobacz wideo

Jak włączyć płatność cykliczną kartą płatniczą w home.pl?

Za pomocą Panelu kienta home.pl możesz m.in. zarejestrować kolejne usługi, przedłużyć ważność dotychczasowo zarejestrowanych usług lub dokupić dodatkowe zasoby, np. do serwera. Historie wszystkich operacji zamówień wraz z ich statusami możesz sprawdzić w Panelu klienta home.pl.

Historia zamówień pozwala sprawdzić listę zamówień, ale nie wyświetla informacji o użytkownikach, którzy zainicjowali te zamówienia na Twoim koncie. Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik zainicjował zamówienie na Twoim koncie, przejdź do opcji menu Rejestr zdarzeń w Panelu klienta home.pl.

W Panelu klienta home.pl możesz sprawdzić również historię faktur dla Twojego konta. Po wyświetleniu podglądu dokumentu, będziesz mógł pobrać właściwą fakturę VAT. Faktury VAT są dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności za usługi w home.pl. Więcej informacji o pobieraniu faktur z Panelu klienta home.pl.

Jak sprawdzić historię zamówień w Panelu klienta home.pl?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Konto
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury, która również znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Konto - Wybierz opcję menu Zamówienia i faktury
  4. Na ekranie zostanie wyświetlona sekcja Zamówienia i faktury. W oknie Historia zamówień kliknij przycisk: Sprawdź.
    panel klienta home.pl - zamówienia i faktury - historia zamówień - sprawdź
  5. Na ekranie zostanie wyświetlona tabela z historią zamówień dla Twojego konta. W tabeli możesz sprawdzić numer zamówienia, jego opis, wartość zamówienia, datę zamówienia oraz jego status.
    Możesz kliknąć na wybrane zamówienie, aby wyświetlić szczegółowe informacje.
    Panel klienta home.pl - Konto - Zamówienia i faktury - Historia Zamówień - Przykładowy widok tabeli z historią zamówień dla Twojego konta
    Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik Twojego konta jest odpowiedzialny za zainicjowanie wybranego zamówienia, przejdź do Rejestru zdarzeń w Panelu klienta home.pl.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie