Jak sprawdzić historię moich zamówień?


Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

 

Jak uruchomić płatności cykliczne kartą? Zobacz wideo

Jak włączyć płatność cykliczną kartą płatniczą w home.pl?

Za pomocą Panelu kienta home.pl możesz m.in. zarejestrować kolejne usługi, przedłużyć ważność dotychczasowo zarejestrowanych usług lub dokupić dodatkowe zasoby, np. do serwera. Historie wszystkich operacji zamówień wraz z ich statusami możesz sprawdzić w Panelu Klienta home.pl.

Historia zamówień pozwala sprawdzić listę zamówień, ale nie wyświetla informacji o użytkownikach, którzy zainicjowali te zamówienia na Twoim koncie. Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik zainicjował zamówienie na Twoim koncie, przejdź do opcji menu Rejestr zdarzeń w Panelu Klienta home.pl.

W Panelu klienta home.pl możesz sprawdzić również historię faktur dla Twojego konta. Po wyświetleniu podglądu dokumentu, będziesz mógł pobrać właściwą fakturę VAT. Faktury VAT są dostępne w Panelu Klienta po zaksięgowaniu płatności za usługi w home.pl. Więcej informacji o pobieraniu faktur z Panelu klienta home.pl.

Jak sprawdzić historię zamówień w Panelu Klienta home.pl?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel Klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Konto
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury, która również znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel Klienta home.pl - Konto - Wybierz opcję menu Zamówienia i faktury
  4. Na ekranie zostanie wyświetlona sekcja Zamówienia i faktury, kliknij przycisk: Zobacz historię zamówień.
    Panel Klienta home.pl - Konto - Zamówienia i faktury - Historia Zamówień - Kliknij przycisk Zobacz historię zamówień
  5. Na ekranie zostanie wyświetlona tabela z historią zamówień dla Twojego konta. W tabeli możesz sprawdzić numer zamówienia, jego opis, wartość zamówienia, datę zamówienia oraz jego status.
    Możesz kliknąć na wybrane zamówienie, aby wyświetlić szczegółowe informacje.
    Panel Klienta home.pl - Konto - Zamówienia i faktury - Historia Zamówień - Przykładowy widok tabeli z historią zamówień dla Twojego konta
    Jeśli chcesz sprawdzić, który użytkownik Twojego konta jest odpowiedzialny za zainicjowanie wybranego zamówienia, przejdź do Rejestru zdarzeń w Panelu Klienta home.pl.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub