Kiedy otrzymam fakturę? Gdzie jest faktura?

Faktura VAT jest dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl (np. hosting lub domena). Przeczytaj poniższy artykuł, aby sprawdzić jak i kiedy otrzymasz fakturę VAT.

WAŻNE! Jeśli nie otrzymałeś faktury VAT w wersji papierowej po opłaceniu usługi, oznacza to, że masz włączoną opcję e-faktury w Panelu klienta home.pl. Powoduje ona, że właściwe faktury VAT udostępniane są wyłącznie w wersji elektronicznej w Panelu klienta home.pl. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak w Panelu klienta pobrać faktury VAT.

W jakiej formie otrzymam fakturę VAT?

Faktura VAT zostanie wygenerowana i udostępniona w Panelu klienta od razu po otrzymaniu płatności za usługi przez home.pl.

Po wystawieniu faktury VAT, na kontaktowy adres e-mail otrzymasz powiadomienie o wystawieniu Twojej faktury. W wiadomości e-mail znajdziesz link, za pośrednictwem którego możesz zalogować się do Panelu klienta w celu pobrania wystawionej faktury.

Przykładowa wiadomość e-mail z powiadomieniem o wystawieniu Twojej faktury - Kliknij w link Zobacz fakturę

Zmiana płatnika dla domeny zarejestrowanej w home.pl

Zmiana płatnika domeny, podmiotu na który będzie wystawiona Faktura VAT, jest jednoznaczna ze zmianą abonenta usługi. Faktury VAT wystawiane są na dane, wskazane w Panelu klienta lub podczas rejestracji usługi.

Jeśli chcesz dokonać zmiany płatnika, wykonaj cesję usług. Aby pozostać w kontakcie z home.pl, możesz wskazać inną osobę do kontaktu (inną niż nowy abonent usługi).

W jakim czasie otrzymam fakturę VAT?

Faktura VAT zostanie wygenerowana i udostępniona w Panelu klienta od razu po otrzymaniu płatności za usługi przez home.pl.

Gdzie mogę obejrzeć elektroniczny obraz faktury VAT lub oryginał faktury VAT?

Faktura VAT zostanie wygenerowana i udostępniona w Panelu klienta home.pl od razu po otrzymaniu płatności za usługi przez home.pl. Czytaj więcej: Jak pobrać faktury VAT od home.pl?

Czyje dane widnieją na fakturze VAT?

Na fakturze VAT w polu „Nabywca” widnieją dane abonenta usługi. Są to dane wprowadzone podczas rejestracji usługi lub dane zmienione przez Ciebie w Panelu klienta home.pl. Oznacza to, że zmianę danych nabywcy widoczne na fakturze należy zmienić przed wystawieniem faktury VAT przez home.pl (czyli przed opłaceniem przez Ciebie usług).

Zauważyłem błąd na Fakturze VAT

W przypadku, gdy zauważysz błąd w danych znajdujących się na fakturze VAT, sporządź i wyślij do home.pl dokument, w którym wpiszesz dane, które trzeba poprawić oraz podasz poprawne dane.

Taki dokument nazywa się „notą korygującą”. Notę korygującą może sporządzić tylko nabywca, czyli osoba, której dane widnieją na fakturze w polu „Nabywca”.

Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o tworzeniu noty korygującej.

WAŻNE! Notę korygującą możesz sporządzić, gdy pomyłka dotyczy danych nabywcy, oznaczenia towaru/usługi lub gdy dane są niepełne. Pamiętaj, że nota korygująca poprawia pomyłki, nie zmienia nabywcy (NIP nie ulega zmianie), jednak pomyłka (nie zmiana) w numerze NIP też może być korygowana notą korygującą.

Jak kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w sprawie faktur VAT?

Dane kontaktowe do Biura Obsługi Klienta home.pl znajdziesz pod tym adresem.

WAŻNE! W sprawach związanych z fakturami VAT należy skorzystać z formy kontaktu, która umożliwia autoryzację klienta (np. kontakt telefoniczny, formularz kontaktowy).
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.