- W jakiej formie otrzymam fakturę VAT?
- Jak zmienić dane płatnika dla domeny?
- W jakim czasie otrzymam fakturę VAT?
- Gdzie mogę obejrzeć elektroniczny obraz faktury VAT lub oryginał faktury VAT?
- Czyje dane widnieją na fakturze VAT?
- Zauważyłem błąd na Fakturze VAT, czy mogę coś jeszcze zrobić?
- Jak kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w sprawie faktur VAT?
Faktura VAT jest dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl (np. hosting lub domena). Przeczytaj poniższy artykuł, aby sprawdzić jak i kiedy otrzymasz fakturę VAT.
W jakiej formie otrzymam fakturę VAT?
Faktura VAT zostanie wygenerowana i udostępniona w Panelu klienta od razu po otrzymaniu płatności za usługi przez home.pl.
Po wystawieniu faktury VAT, na kontaktowy adres e-mail otrzymasz powiadomienie o wystawieniu Twojej faktury. W wiadomości e-mail znajdziesz link, za pośrednictwem którego możesz zalogować się do Panelu klienta w celu pobrania wystawionej faktury.
Zmiana płatnika dla domeny zarejestrowanej w home.pl
Zmiana płatnika domeny, podmiotu na który będzie wystawiona Faktura VAT, jest jednoznaczna ze zmianą abonenta usługi. Faktury VAT wystawiane są na dane, wskazane w Panelu klienta lub podczas rejestracji usługi.
Jeśli chcesz dokonać zmiany płatnika, wykonaj cesję usług. Aby pozostać w kontakcie z home.pl, możesz wskazać inną osobę do kontaktu (inną niż nowy abonent usługi).
W jakim czasie otrzymam fakturę VAT?
Faktura VAT zostanie wygenerowana i udostępniona w Panelu klienta od razu po otrzymaniu płatności za usługi przez home.pl.
Gdzie mogę obejrzeć elektroniczny obraz faktury VAT lub oryginał faktury VAT?
Faktura VAT zostanie wygenerowana i udostępniona w Panelu klienta home.pl od razu po otrzymaniu płatności za usługi przez home.pl. Czytaj więcej: Jak pobrać faktury VAT od home.pl?
Czyje dane widnieją na fakturze VAT?
Na fakturze VAT w polu „Nabywca” widnieją dane abonenta usługi. Są to dane wprowadzone podczas rejestracji usługi lub dane zmienione przez Ciebie w Panelu klienta home.pl. Oznacza to, że zmianę danych nabywcy widoczne na fakturze należy zmienić przed wystawieniem faktury VAT przez home.pl (czyli przed opłaceniem przez Ciebie usług).
Zauważyłem błąd na Fakturze VAT
W przypadku, gdy zauważysz błąd w danych znajdujących się na fakturze VAT, sporządź i wyślij do home.pl dokument, w którym wpiszesz dane, które trzeba poprawić oraz podasz poprawne dane.
Taki dokument nazywa się „notą korygującą”. Notę korygującą może sporządzić tylko nabywca, czyli osoba, której dane widnieją na fakturze w polu „Nabywca”.
Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o tworzeniu noty korygującej.
Jak kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w sprawie faktur VAT?
Dane kontaktowe do Biura Obsługi Klienta home.pl znajdziesz pod tym adresem.
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.