Kiedy otrzymam fakturę? Gdzie jest faktura?


Znajdziesz tutaj informacje o fakturach zarówno na nowej jak i poprzedniej platformie home.pl.

Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

 

Jak uruchomić płatności cykliczne kartą? Zobacz wideo

Faktura VAT jest dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl (np. hosting lub domeny). Przeczytaj poniższy artykuł, aby sprawdzić jak i kiedy otrzymasz fakturę VAT.

WAŻNE! Jeśli nie otrzymałeś faktury VAT w wersji papierowej po opłaceniu usługi, oznacza to, że masz włączoną opcję e-faktury w Panelu Klienta home.pl. Powoduje ona, że właściwe faktury VAT udostępniane są wyłącznie w wersji elektronicznej w Panelu Klienta home.pl.
  • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak w Panelu Klienta na nowej platformie home.pl pobrać faktury VAT.
  • Kliknij tutaj, aby sprawdzić gdzie w Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl pobrać faktury VAT.

Jeśli Twoje usługi w home.pl znajdują się zarówno na nowej jak i poprzedniej platformie, to za pomocą Panelu klienta home.pl (nowa platforma) możesz pobierać zarówno faktury VAT dotyczące usług znajdujących się zarówno na nowej jak i poprzedniej platformie home.pl. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak to zrobić.

W jakiej formie otrzymam fakturę VAT, jeśli posiadam konto na nowej platformie home.pl?

Jeśli posiadasz konto na nowej platformie home.pl, to faktura VAT zostanie wygenerowana i udostępniona w Panelu Klienta od razu po otrzymaniu płatności za usługi przez home.pl. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak pobrać fakturę z Panelu Klienta na nowej platformie home.pl.

Po wystawieniu faktury VAT, na kontaktowy adres e-mail otrzymasz powiadomienie o wystawieniu Twojej faktury. W wiadomości e-mail znajdziesz link, za pośrednictwem którego możesz zalogować się do Panelu klienta w celu pobrania wystawionej faktury.

Przykładowa wiadomość e-mail z powiadomieniem o wystawieniu Twojej faktury - Kliknij w link Zobacz fakturę

W jakiej formie otrzymam fakturę VAT na poprzedniej platformie home.pl?

W jakiej formie otrzymasz fakturę VAT zależy od wprowadzonych przez Ciebie ustawień w Panelu Klienta home.pl.

Oto dwie możliwe sytuacje:

  1. Jeśli w Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl (w opcji menu “Profil” -> w pod opcji “Moje dane”, w formularzu “Zmień dane Abonenta”), masz zaznaczoną opcję “Akceptuję przesyłanie faktur VAT w formie elektronicznej…”, to link do oryginału faktury VAT w formie elektronicznej otrzymasz na adres e-mail Reprezentanta Abonenta usługi.
  2. Jeśli w Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl (w opcji menu “Profil” -> w pod opcji “Moje dane”, w formularzu “Zmień dane Abonenta”), nie masz zaznaczonej opcji “Akceptuję przesyłanie faktur VAT w formie elektronicznej…”, to otrzymasz oryginał faktury VAT wysłany w formie papierowej (pocztą tradycyjną) na adres abonenta usługi albo na adres korespondencyjny abonenta usługi (o ile został podany).
    Dodatkowo link do elektronicznego obrazu faktury VAT (w formacie PDF) zostanie wysłany pocztą elektroniczną na adres e-mail Reprezentanta Abonenta usługi.
    WAŻNE! Po wystawieniu Faktury VAT, w Panelu Klienta home.pl w opcji menu “Płatności”, w podopcji menu “Faktury opłacone” dostępny jest elektroniczny obraz faktury w formacie PDF.
Przykładowa wiadomość e-mail z powiadomieniem o wystawieniu Faktury VAT - Kliknij przycisk Pobierz fakturę
Rys. Na Twój adres e-mail otrzymasz powyższe powiadomienie o wystawieniu Faktury VAT.

Adres oraz adres korespondencyjny Abonenta usługi znajdziesz logując się w Panelu Klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi, następnie klikając w opcję menu “Profil” -> “Moje dane”.

Adres e-mail Reprezentanta Abonenta usługi znajdziesz logując się w Panelu Klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi, następnie klikając w opcję menu “Profil” -> “Osoby kontaktowe”.

Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o danych kontaktowych, które możesz samodzielnie zmienić w Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl.

Zmiana płatnika dla domeny zarejestrowanej w home.pl

Zmiana płatnika domeny, podmiotu na który będzie wystawiona Faktura VAT, jest jednoznaczna ze zmianą abonenta usługi. Faktury  Vat wystawiane są na dane, wskazane w Panelu Klienta lub wskazane podczas rejestracji usługi.

Jeśli chcesz dokonać zmiany płatnika, wykonaj cesję usług. Aby pozostać w kontakcie z home.pl, możesz wskazać inną osobę do kontaktu (inną niż nowy abonent usługi).

W jakim czasie otrzymam fakturę VAT?

Nowa platforma home.pl

Jeśli posiadasz konto na nowej platformie home.pl, to faktura VAT zostanie wygenerowana i udostępniona w Panelu Klienta od razu po otrzymaniu płatności za usługi przez home.pl. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak pobrać fakturę z Panelu Klienta na nowej platformie home.pl.

Poprzednia platforma home.pl

Faktura VAT w formie papierowej zostanie nadana pocztą tradycyjną w ciągu kilku dni roboczych po zaksięgowaniu płatności w home.pl (o ile w Panelu Klienta home.pl nie została zaznaczona opcja “Wyrażam zgodę na nieprzesyłanie oryginałów faktur VAT pocztą tradycyjną”). Wysyłka faktury VAT najczęściej następuje w ciągu kilku dni roboczych (średnio 4 dni).

Oryginał faktury VAT w wersji elektronicznej oraz jej duplikat (w formacie pliku PDF) dostępne będą w Panelu Klienta home.pl w ciągu kilku dni roboczych po zaksięgowaniu płatności w home.pl. Udostępnienie faktur VAT do pobrania najczęściej następuje w ciągu średnio 4 dni roboczych.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak pobrać fakturę VAT lub PRO FORMĘ z Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl.

Gdzie mogę obejrzeć elektroniczny obraz faktury VAT lub oryginał faktury VAT?

Nowa platforma home.pl

Jeśli posiadasz konto na nowej platformie home.pl, to faktura VAT zostanie wygenerowana i udostępniona w Panelu klienta home.pl od razu po otrzymaniu płatności za usługi przez home.pl. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak podejrzeć fakturę w Panelu klienta na nowej platformie home.pl.

Panel Klienta - Dokument: Faktura - Zamówienie Hosting Premium na 3 rok(lata) - Aby pobrać fakturę VAT naciśnij przycisk Pobierz Dokument: Faktura

Poprzednia platforma home.pl

Fakturę VAT lub duplikat faktury VAT w wersji elektronicznej możesz obejrzeć lub wydrukować logując się w Panelu Klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi. Następnie należy kliknąć opcję menu “Płatności”-> “Faktury opłacone”.

WAŻNE! Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak wydrukować fakturę VAT z Panelu Klienta home.pl.

Panel Klienta - Płatności - Faktury opłacone - Miejsce podglądu faktury VAT (obrazu faktury VAT) w Panelu Klienta home.pl

Czyje dane widnieją na fakturze VAT?

Na fakturze VAT w polu “Nabywca” widnieją dane abonenta usługi. Są to dane wprowadzone podczas rejestracji usługi lub dane zmienione przez Ciebie w Panelu Klienta home.pl.

Oznacza to, że zmianę danych nabywcy widoczne na fakturze należy zmienić przed wystawieniem faktury VAT przez home.pl (czyli przed opłaceniem przez Ciebie usług).

Zauważyłem błąd na Fakturze VAT

W przypadku, gdy zauważysz błąd w danych znajdujących się na fakturze VAT, sporządź i wyślij do home.pl dokument, w którym wpiszesz dane, które trzeba poprawić oraz podasz poprawne dane.

Taki dokument nazywa się “notą korygującą”. Notę korygującą może sporządzić tylko nabywca, czyli osoba, której dane widnieją na fakturze w polu “Nabywca”.

Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o tworzeniu noty korygującej.

WAŻNE! Notę korygującą możesz sporządzić, gdy pomyłka dotyczy danych nabywcy, oznaczenia towaru/usługi lub gdy dane są niepełne. Pamiętaj, że nota korygująca poprawia pomyłki, nie zmienia nabywcy (NIP nie ulega zmianie), jednak pomyłka (nie zmiana) w numerze NIP też może być korygowana notą korygującą.

Jak kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w sprawie faktur VAT?

Dane kontaktowe do Biura Obsługi Klienta home.pl znajdziesz pod tym adresem.

WAŻNE! W sprawach związanych z fakturami VAT należy skorzystać z formy kontaktu, która umożliwia autoryzację klienta (np. kontakt telefoniczny, formularz kontaktowy).
Jak przedłużyć ważność usługi w home.pl?
Poprzedni
Jak pobrać duplikat faktury z Panelu Klienta home.pl?
Następny

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub