Gdzie jest moja PRO FORMA i jak ją opłacić?

PRO FORMA nie jest dokumentem księgowym ani dowodem zrealizowanej transakcji. PRO FORMA generowana jest przed opłaceniem usługi i jest elementem informacyjnym, prezentującym ofertę oraz koszty transakcji. Po dokonaniu płatności i jej zaksięgowaniu, otrzymasz właściwą Fakturę VAT.

Kiedy wystawiana jest PRO FORMA?

PRO FORMA wystawiana jest po każdym zamówieniu nowej usługi w home.pl i wysyłana jest na kontaktowy adres e-mail dla Twojego konta w home.pl. PRO FORMY nie są dostępne do pobrania w Panelu Klienta. PRO FORMA wysyłana jest tylko jednorazowo na kontaktowy adres e-mail.

Jeśli w Panelu Klienta przy Twojej usłudze masz wyłączoną opcję automatycznego odnawiania, to PRO FORMA na przedłużenie takiej usługi nie zostanie wygenerowana. Dotyczy to usług przedłużanych na kolejne okresy abonamentowe, jeśli dopiero zamówiłeś usługę na pierwszy okres abonamentowy, to PRO FORMA zostanie wygenerowana i wysłana na Twój kontaktowy adres e-mail.

Jak wygląda wiadomość e-mail, w której wysyłana jest PRO FORMA?

Wiadomość e-mail wraz z wystawioną PRO FORMĄ (w załączniku) wysyłana jest tylko raz po zamówieniu usługi (dotyczy zarówno rejestracji oraz odnawiania usług).

PRO FORMY nie są dostępne do pobrania w Panelu Klienta. Jeśli chcesz, abyśmy ponownie wysłali do Ciebie PRO FORMĘ, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Rys. Na Twój adres e-mail otrzymasz powyższe powiadomienie o wystawieniu PRO FORMY.

Po przejściu procesu zamówienia nowej usługi lub przed zakończeniem ważności istniejącej już usługi, ale przed dokonaniem płatności, na kontaktowy adres e-mail dla Twojego konta, wysyłana jest PRO FORMA dotycząca złożonego zamówienia. Dokument ten będzie dostępny w formie pliku PDF i dodany będzie jako załącznik do wiadomości e-mail.

Jak opłacić PRO FORMĘ za usługi w home.pl?

PRO FORMĘ możesz opłacić za pomocą płatności online lub przelewu tradycyjnego. Pamiętaj, że po wykonaniu płatności, PRO FORMA zostanie usunięta z Panelu Klienta. Po zaksięgowaniu płatności w home.pl, zostanie wygenerowana właściwa faktura VAT.

Jak opłacić tylko wybrane usługi z PRO FORMY?

Jeśli nie chcesz opłacić wszystkich usług wyszczególnionych na PRO FORMIE, a tylko niektóre z nich, to możesz skorzystać z dwóch możliwości:

  • możesz opłacić wybrane usługi za pomocą płatności online, logując się do Panelu Klienta i następnie opłacając tylko wybrane usługi (każdą z osobno),
  • możesz opłacić wybrane usługi za pomocą przelewu tradycyjnego, wpisując w tytule przelewu nazwy usług (np. “serwer123456″ lub “twojadomena.pl”) wybranych do opłacenia. Wpłatę należy wykonać na indywidualny numer rachunku bankowego, który podany jest na pulpicie w Panelu Klienta home.pl lub na PRO FORMIE.

Po zalogowaniu do Panelu Klienta, możesz przejść do każdej usługi z osobna i opłacić ją za pomocą płatności online. Po opłaceniu usługi, dla każdej takiej transakcji otrzymasz osobną fakturę VAT.

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Przejdź do sekcji menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Następnie przejdź do opcji menu: Subskrypcje, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  4. Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich usług (subskrypcji). Kliknij na wybranej usłudze, którą chcesz opłacić.
  5. Na ekranie zostaną wyświetlone informacje na temat wybranej usługi. Kliknij przycisk: Odnowienie, aby przejść do opłacania usługi na kolejny okres abonamentowy.
  6. Podążaj zgodnie z wyświetlanymi na ekranie wskazówkami.

WAŻNE! W imieniu firmy home.pl obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą). W przypadku pytań lub problemów z realizacją płatności prosimy o kontakt z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu: +48 (61) 860 27 00.

Aby opłacić wybrane usługi tradycyjnym przelewem, wpisz w tytule przelewu numer zamówienia (znajdziesz go w Panelu Klienta) oraz nazwy wybranych usług do opłacenia (np. “serwer123456” lub “twojadomena.pl”).

Pamiętaj, aby wpłatę zrealizować na indywidualny numer rachunku bankowego, który podany jest na pulpicie w Panelu Klienta home.pl lub na PRO FORMIE. 

Po opłaceniu wybranych usług, pozostałe usługi, których nie opłaciłeś, nadal będą widoczne w Panelu Klienta. Usługi nieopłacone zostaną automatycznie usunięte z Panelu Klienta (może to trwać nawet do 3 tygodni po zakończeniu ich ważności). Jeśli zależy Ci na natychmiastowym usunięciu nieopłaconych usług z Panelu Klienta, wyślij wiadomość do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego (wskaż nazwy usług do usunięcia).

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub