Jak opłacić usługę w Panelu klienta home.pl?


Znajdziesz tutaj instrukcje jak opłacić usługi przez Panel Klienta na nowej platformie home.pl.

Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

 

Jak uruchomić płatności cykliczne kartą? Zobacz wideo

Jak włączyć płatność cykliczną kartą płatniczą w home.pl?

Za pośrednictwem Panelu Klienta możesz opłacić Twoje usługi oraz zamówienia (np. przedłużenie ważności serwera lub domeny). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po wygenerowaniu zamówienia w Panelu Klienta, możliwe jest wykonanie jakiejkolwiek płatności.

Przedłużanie ważności usługi może być realizowane na trzy dostępne sposoby. Zapoznaj się z poniższym artykułem, aby sprawdzić w jaki sposób możesz przedłużać ważność usług w home.pl.

Jakie są dostępne metody płatności na nowej platformie home.pl?

W home.pl dostępne są trzy metody płatności za usługi:

  1. Płatność cykliczna PayU – zalecany oraz najszybszy sposób płatności. Umożliwia bezpieczny zapis karty płatniczej do przyszłych transakcji oraz zautomatyzowanie procesu opłacania usług. Dzięki opcji automatycznego odnawiania w każdej chwili możesz zdecydować, które usługi mają być opłacane automatycznie. Na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz powiadomienie o realizacji każdej automatycznej płatności.
    Korzystaj z płatności cyklicznych, aby opłacić usługi w home.pl
  2. Płatność on-line – podczas realizacji płatności on-line możesz skorzystać z elektronicznego przelewu bankowego lub płatności kartą kredytową (sugerujemy włączenie płatności cyklicznych).
  3. Tradycyjny przelew bankowy – standardowy przelew bankowy również jest dopuszczalnym sposobem płatności za usługi. W ramach przelewu należy wpisać odpowiedni numer rachunku bankowego. Numer konta bankowego oraz dane do przelewu otrzymasz m.in. w treści wiadomości e-mail.

    Każdy klient posiada swój unikalny numer rachunku bankowego, na który należy przelewać należności za usługi. Oznacza to, że żaden inny klient nie powinien wpłacić należności za usługi na ten sam numer konta. Numer rachunku bankowego znajdziesz po zalogowaniu do Panelu klienta w sekcji Wsparcie -> Informacje oraz w powitalnej wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po zarejestrowaniu konta w home.pl.
    Panel Klienta home.pl - Pulpit - W sekcji Informacje znajdź Indywidualny numer rachunku bankowego, na który należy wpłacić pieniądzePodczas wysyłania przelewu, w jego tytule podaj numer zamówienia, którego dotyczy płatność (numer zamówienia znajdziesz w Panelu Klienta home.pl).

WAŻNE! Wybierz odpowiednią dla Ciebie metodę płatności i opłać wygenerowane zamówienie (np. zamówienie przedłużenia usługi). Sugerujemy korzystanie z płatności cyklicznej kartą płatniczą, ponieważ jest to najszybsza oraz najprostsza metoda opłacania zamówień.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub