- Zamówienie przedłużenia usługi w Panelu klienta home.pl
- Jak samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi?
Dokumenty, a dokładniej zamówienia przedłużenia usług w Panelu klienta home.pl generowane są automatycznie (np. na kilkanaście dni przed końcem ważności usługi) lub manualnie przez użytkownika. Po wygenerowaniu zamówienia przedłużenia, możliwe jest wykonanie płatności za usługi (np. płatność online lub tradycyjny przelew)
Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie. Zobacz wideo jak uruchomić płatności cykliczne kartą.
Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:
- rabat 10% na usługę G Suite,
- rabat 10% na usługę Office 365,
- rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.
Zamówienie przedłużenia usługi w Panelu klienta home.pl
Zamówienia przedłużenia usług generowane są automatycznie, jeśli na usłudze włączona jest opcja automatycznego odnawiania usługi. Dotyczy to wszystkich usług na nowej platformie home.pl, np. hosting i domeny.
Jakakolwiek płatność (zarówno elektroniczna oraz tradycyjna) jest możliwa dopiero po wygenerowaniu zamówienia przedłużenia usługi. Nawet, jeśli wykonasz przelew tradycyjny, to nie zostanie on przeznaczony na przedłużenie usług, dopóki zamówienie przedłużenia nie zostanie wygenerowane w Panelu klienta home.pl.
Jeśli opcja automatycznego odnowienia usługi nie jest włączona, to możesz samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi. Pamiętaj, że usługa jest przedłużana dopiero po opłaceniu wygenerowanego zamówienia przedłużenia usługi.
Jak samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi?
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij opcję menu: Subskrypcje, która również znajdziesz po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista subskrypcji. Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz ręcznie wygenerować zamówienie odnowienia / przedłużenia.
- W górnej części wyświetlonego ekranu kliknij przycisk: Odnowienie.
- Na wyświetlonym ekranie należy wybrać okres rozliczeniowy, na który chcesz przedłużyć wybraną usługę. Przykład: w zależności od typu usługi możesz przedłużyć usługę na kolejne 24 miesiące, 12 miesięcy lub tylko na 1 miesiąc.
- Po wybraniu okresu rozliczeniowego i ewentualnych innych ustawień, kliknij przycisk: Odnowienie.
- Na wyświetlonej stronie, w sekcji Szczegóły zamówienia możesz wybrać metodę płatności. Sugerujemy skorzystanie z metody płatności cyklicznych lub płatności online.
- Po wybraniu metody płatności, sprawdź informacje na temat zamówienia i kliknij przycisk: Złóż zamówienie, który znajduje się w dolnej części ekranu i zrealizuj płatność.
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com