W Panelu klienta home.pl możesz w łatwy sposób kontrolować ważność swoich usług. Należy przy tym pamiętać o regularnym sprawdzeniu poprawności Twoich danych kontaktowych, zwłaszcza adresu e-mail oraz numeru telefonu komórkowego. To dzięki tym środkom komunikacji, możemy w łatwy sposób poinformować Cię o dobiegającym końca okresie abonamentowym Twoich usług.
- Jak w widoku konfiguracji usług sprawdzić do kiedy moja usługa jest opłacona?
- Jak w sekcji menu: Sekcja Konto > Subskrypcje sprawdzić do kiedy moja usługa jest opłacona?
W chwili otrzymania wiadomości e-mail, po prostu przejdź do płatności klikając odpowiedni odnośnik. Jeśli jesteś zalogowany do Panelu klienta, możesz łatwo sprawdzić ważność poszczególnych usług, a w nowym Panelu klienta, wygenerować płatność w dowolnym momencie trwania abonamentu.
Informacje o ważności usług możesz kontrolować na każdym kroku zarządzania usługami.
Widok konfiguracji usługi
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zalogować się do Panelu klienta home.pl.
- Po zalogowaniu, po lewej stronie ekranu przejdź do sekcji wybranej usługi (np. Kreator WWW, Usługi WWW, Domeny).
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista usług. Przejdź do szczegółów wybranej usługi.
- Po wyświetleniu informacji na temat wybranej usługi, będziesz mógł sprawdzić szczegółowe informacje na jej temat, np. data ważności lub termin wygasania.
- Poniżej przykład dla usługi Kreator WWW:
- Poniżej przykład dla usługi typu hosting:
- Poniżej przykład dla usługi Kreator WWW:
Sekcja Konto > Subskrypcje
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl, przejdź do sekcji menu: Konto > Subskrypcje. W tym miejscu znajdziesz informacje o aktualnie posiadanych usługach, w tym o ich aktywności oraz dacie wygaśnięcia.
- Kliknij wybraną usługę, aby wyświetlić szczegóły dotyczące wybranej usługi. Na wyświetlonym ekranie będziesz mógł wykonać dodatkowe operacje, np. opłacić usługę na kolejny okres abonamentowy.